Tilbudstipsetråden

Pannekake mix familie pakke 10kr og surkål og rødkål 1 kr ferdig grøt 2-3 porsjoner 11kr pepperkaker 1,50kr . Gul ost (rød pakke) 25kr på Coop ekstra. Marsipan var til 1 kr flere steder men utsolgt over alt uten om prix der kosta den 2 kr.
Kjøpte brus til 3,50kr på Kiwi :) og div pålegg på tilbud :) kjekt og handle i dag !:) Rema hadde og pepperkaker og sur/rødkål til 1 kr :)
Hm, hos oss koster surkål og rødkål 6,- :)

Jeg fant kokesjokolade til 6,50, vaniljesukker 4,20, bakepulver, 4,70 på coop exstra. Freia marsipangris 6,90, snøstenger og marsipanstenger m sjokolade 11kr og stor marsipangris til 13kr på Rema :D

Var innom både Kiwi og Rema og begge hadde det meste som er nevnt her, men nesten alt var tomt :p

Eneste jeg egentlig ville ha var oboy og vossakorv, men det var jo selvsagt tomt

Nei nå er jeg allerede lei sånn priskrig. Blir jo bare hamstring og tomme hyller og jeg får alt for sent beskjed!

Eller fyller de på neste uke?
Her står det flere steder art leverandør er tom på lager

Mhm ikke sant

Nå finnes det jo heldigvis flere varianter og produsenter av flere av disse varene, men det hele får en egen idiotskap over seg om ikke butikkene har forutsett tomme hyller og har lagret opp på forhånd...

Back
Topp