Tilbudstipsetråden

Fant marsipan, marsipanpølser og griser, grøt, funsaft, julebrus, mexicansk gryterett, bali kyllinggryte og spaghetti :D

Da er det litt rimligere på rema enn på obs, ihvertfall for enkelte ting. Vi var dog litt seint ute idag, mye som var tomt. Så blir nok ta en tur på rema imorgen, var helt tomt for marsipan (1kr), julepølser, bakepapir, og helt sikkert noe mer.

Alle snakker om rema, men kiwi og coop Prix har satt ned priser på samme varer. Var på kiwi før i dag, og der hadde de alt med unntak av vossakorv.

Da er det litt rimligere på rema enn på obs, ihvertfall for enkelte ting. Vi var dog litt seint ute idag, mye som var tomt. Så blir nok ta en tur på rema imorgen, var helt tomt for marsipan (1kr), julepølser, bakepapir, og helt sikkert noe mer.
Marsipanen var tømt ut av flere butikker her også:/ var innom flere steder men det var visst det som gikk ut fortest desverre.

Oi, jeg handlet i går på Coop mega, det var ingentibg til gi bort priser, men jeg så ikke nøye. Jeg måtte gå heller til Rema ;) skal sjekke i dag om de ikke hever opp prisene ;)

Back
Topp