Tilbudstipsetråden

Vis vedlegget 149075Herregud, alle må handle på Rema! Risgrøt, 3kr. Sylte, 8kr. Familiepk pannekaker, 5kr. Brownies, 9kr. Riskrem, 5kr. Julepølse, 5kr. Spaghettisaus, 5kr. Surkål, 1kr. Julebrus, 4kr! Har handlet for drøye 130 kroner! Elsker priskrig!!
Ja hade eg bara haft rema i närheten :-) e väl tomt på huller för eg får komt
Meg dit.

Helt utpelt i matbutikkene her i onrådet, iallefall!

Utplukket her også. Fikk med meg 5 pakker med bakepapir og to 6pk med julebrus (var maks 2 pk pr. husstand). Dette var på Rema.

Hos coop kjøpte jeg surkål til 1kr :p

Julekalenderen, så varer kun ut dagen :)

I katalogen til babyshop står det at dei har 30% på lillelam til og med julafta :) Spørte også dei i butikken, og dei bekrefta.

Utplukket her også. Fikk med meg 5 pakker med bakepapir og to 6pk med julebrus (var maks 2 pk pr. husstand). Dette var på Rema.

Hos coop kjøpte jeg surkål til 1kr :p
Er det coop Prix? Vi har coop extra her skjønner du :p

Pannekake mix familie pakke 10kr og surkål og rødkål 1 kr ferdig grøt 2-3 porsjoner 11kr pepperkaker 1,50kr . Gul ost (rød pakke) 25kr på Coop ekstra. Marsipan var til 1 kr flere steder men utsolgt over alt uten om prix der kosta den 2 kr.
Kjøpte brus til 3,50kr på Kiwi :) og div pålegg på tilbud :) kjekt og handle i dag !:) Rema hadde og pepperkaker og sur/rødkål til 1 kr :)

Pannekake mix familie pakke 10kr og surkål og rødkål 1 kr ferdig grøt 2-3 porsjoner 11kr pepperkaker 1,50kr . Gul ost (rød pakke) 25kr på Coop ekstra. Marsipan var til 1 kr flere steder men utsolgt over alt uten om prix der kosta den 2 kr.
Kjøpte brus til 3,50kr på Kiwi :) og div pålegg på tilbud :) kjekt og handle i dag !:) Rema hadde og pepperkaker og sur/rødkål til 1 kr :)
Noen som vet hva pannekakemixen koster til vanlig?

Mengder av tørrvarer handlet inn :p blant annet Toro meksikansk gryte til 8kr
Fiskesuppe (bergens) til 4 kr
Betasuppe til 3 kr

Rema 1000 :D

Var innom både Kiwi og Rema og begge hadde det meste som er nevnt her, men nesten alt var tomt :-p

Eneste jeg egentlig ville ha var oboy og vossakorv, men det var jo selvsagt tomt

Nei nå er jeg allerede lei sånn priskrig. Blir jo bare hamstring og tomme hyller og jeg får alt for sent beskjed!

Eller fyller de på neste uke?

Var innom både Kiwi og Rema og begge hadde det meste som er nevnt her, men nesten alt var tomt :-p

Eneste jeg egentlig ville ha var oboy og vossakorv, men det var jo selvsagt tomt

Nei nå er jeg allerede lei sånn priskrig. Blir jo bare hamstring og tomme hyller og jeg får alt for sent beskjed!

Eller fyller de på neste uke?
Får da håpe de fyller på..

Back
Topp