Tilbudstipsetråden

Hvordan Bilxtra er det? For her hadde ingen på Bilxtra hørt om det, Bergensområdet. :-)

Fant ut at det kun gjelder Sarpsborg! :o
Beklager feilinfo. opplevde samme da jeg dro til moss...

ImageUploadedByBV Forum1448565487.430866.jpgdenne soveposen er fra Zalando. Den er av overraskende flott kvalitet.

Barnet vårt har vokst ut av de på IKEA så denne er fin og raskt levert

I dag har apotek1 30% rabatt på nettbutikken + gratis frakt :) Sorry sent tips, fant det nettopp ut selv

I dag har apotek1 30% rabatt på nettbutikken + gratis frakt :) Sorry sent tips, fant det nettopp ut selv
Handlet inn alt av smågreier, ammeinnlegg, febertermometer osv der på tilbud i helgen, sparte nesten 500 kr!

Handlet inn alt av smågreier, ammeinnlegg, febertermometer osv der på tilbud i helgen, sparte nesten 500 kr!
Jeg kjøpte 2 clearblue og 2 clearblue digital g-tester for 300kr :)

Har hørt rykter om priskrig i matbutikkene, men ikke sett det selv. Ihvertfall rema1000 med særs rimelige matvarer. Er visst pristest i VG snart, og de vil være rimeligst. Skal sjekke det ut imorgen.

Har ikke vært på butikken selv enda, men i en gruppe jeg følger på fb har fler handlet på rema, kiwi og coop hvor prisene endrer seg hele tiden. Prisene er visst ikke annonsert med tilbud, så man må lete litt. Mye toro (supper, gryteretter osv), marsipan, julebrus, peppekaker... Ei som har lagt ut en kvittering fea rema med grans julebrus til 4kr + pant, bali kyllinggryte til 3.20, tomatsuppe 4.90, marsipan 1kr, sopps spaghetti 3.80

Er vel bare å ta seg en tur å lete :D

Har ikke vært på butikken selv enda, men i en gruppe jeg følger på fb har fler handlet på rema, kiwi og coop hvor prisene endrer seg hele tiden. Prisene er visst ikke annonsert med tilbud, så man må lete litt. Mye toro (supper, gryteretter osv), marsipan, julebrus, peppekaker... Ei som har lagt ut en kvittering fea rema med grans julebrus til 4kr + pant, bali kyllinggryte til 3.20, tomatsuppe 4.90, marsipan 1kr, sopps spaghetti 3.80

Er vel bare å ta seg en tur å lete :D
Wow såpass ja :-)

ImageUploadedByBV Forum1449148325.986152.jpgHerregud, alle må handle på Rema! Risgrøt, 3kr. Sylte, 8kr. Familiepk pannekaker, 5kr. Brownies, 9kr. Riskrem, 5kr. Julepølse, 5kr. Spaghettisaus, 5kr. Surkål, 1kr. Julebrus, 4kr! Har handlet for drøye 130 kroner! Elsker priskrig!!

Back
Topp