Tilbudstipsetråden

Babystore- 25% på alt tom. 28/5. :D
Korleis får du fråtrekk på da du handle? Har lagt ting i handlekorgo, men e ikkje akkurat billigare enn andre plassa...

Korleis får du fråtrekk på da du handle? Har lagt ting i handlekorgo, men e ikkje akkurat billigare enn andre plassa...

Når du er ved kassen står det "legg til å se dagens promokoder". Da står det sun25 som er rabattkoden, og da skal det trekkes fra 25%. Funker fint her:)

Bare barn har tre pysjer til 200,- og tre bodyer til 100,-:) Sååå søte med ugler på:D

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Åå.. Tyisk at det ikke er forhandler i Oslo.. Og at svigers som faktisk har en forhandler nær seg er bortreist. Tror du tilbudet varer neste uke også?

Åå.. Tyisk at det ikke er forhandler i Oslo.. Og at svigers som faktisk har en forhandler nær seg er bortreist. Tror du tilbudet varer neste uke også?
Er det meg du spør?:)

Er det meg du spør?:)

Ja beklager. Siteringa ble visst borte:) spørsmålet er til tilbudet til bare barn:)
Hehe:) Det vet jeg ikke men hvis du vill kan jeg fikse det for deg? Du overfører penger og jeg sender det til deg:)

♡Malin♡14.06.2013♡

Back
Topp