Tilbudstipsetråden

sparkjøp: ullkjole fra Janus 50 kr og Ullgenser og body 100 kr

på dinmerkelapp.no får du 30% rabatt på farga merkelapper til klær/ting og 20% på vanlige merkelapper om du liker siden dems på facebook. :D *gratis frakt også*

Jollyroom har timestilbud mandag, tirsdag og onsdag. Nye tilbud hver time fra kl 16.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

25% på alle senger og vugger på babyshop

Sent from my iPhone using BV Forum

Gikk inn på siden, men finner ikke noe om -25%?

Hm ikke?o_O
Jeg fikk på mail nemlig. Kanskje det kun er for de som får kundeavis på mail og handler der da? :scratchhmm...

Sjekket det ut nå. Funker fint her. Legger ønskede varer i handlekurven og trykker på "legg til å se dagens promo-koder" i kassen. Da skal automatisk 25% trekkes fra. Om ikke dette funker er rabattkoden "sun25". :hello2

Hm ikke?o_O
Jeg fikk på mail nemlig. Kanskje det kun er for de som får kundeavis på mail og handler der da? :scratchhmm...

Sjekket det ut nå. Funker fint her. Legger ønskede varer i handlekurven og trykker på "legg til å se dagens promo-koder" i kassen. Da skal automatisk 25% trekkes fra. Om ikke dette funker er rabattkoden "sun25". :hello2

Det står i kassen at det er -25% rabatt på hele kjøpet med samme kode som du skrev over, men når jef legger den inn står det at "dessverre gir ikke denne koden noen rabatt". Men det har kanskje noe med valgt vare å gjøre? -25% på Bugaboo Buffalo var kanskje litt mye å håpe på? :-P Hehe.. Må være det, ser nå at det fungerer med andre varer.

Jeg har også fått (men man må kanskje være medlem i klubben?)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1401112733322.jpg
    1401112733322.jpg
    65,2 KB · Visninger: 49
Det står i kassen at det er -25% rabatt på hele kjøpet med samme kode som du skrev over, men når jef legger den inn står det at "dessverre gir ikke denne koden noen rabatt". Men det har kanskje noe med valgt vare å gjøre? -25% på Bugaboo Buffalo var kanskje litt mye å håpe på? :p Hehe.. Må være det, ser nå at det fungerer med andre varer.

Det var det nok ja:P Desverre:/

Her:

Disse merkene er ikke inkludert i våre tilbud: Brio, BeSafe, Bugaboo, Babyzen, Stokke, Ergobaby, Hunter, Ralph Lauren og UGG. Kan ikke kombineres med andre tilbud.

Hm ikke?o_O

Det funker, bare ser det ikke før man kommer til handlekruven.... :p

Back
Topp