Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det hadde jeg tenkt å tipse om, jeg har kjøpt selv.sparkjøp: ullkjole fra Janus 50 kr og Ullgenser og body 100 kr
Finnes på nett ogsåJeg må på Sparkjøp!! Takk!
Der var det mye fint.Salg på lykkeoglukas.no
Jollyroom har timestilbud mandag, tirsdag og onsdag. Nye tilbud hver time fra kl 16.
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Babystore- 25% på alt tom. 28/5.
Gikk inn på siden, men finner ikke noe om -25%?
Hm ikke?
Jeg fikk på mail nemlig. Kanskje det kun er for de som får kundeavis på mail og handler der da? hmm...
Sjekket det ut nå. Funker fint her. Legger ønskede varer i handlekurven og trykker på "legg til å se dagens promo-koder" i kassen. Da skal automatisk 25% trekkes fra. Om ikke dette funker er rabattkoden "sun25".
Det står i kassen at det er -25% rabatt på hele kjøpet med samme kode som du skrev over, men når jef legger den inn står det at "dessverre gir ikke denne koden noen rabatt". Men det har kanskje noe med valgt vare å gjøre? -25% på Bugaboo Buffalo var kanskje litt mye å håpe på? Hehe.. Må være det, ser nå at det fungerer med andre varer.
Det funker, bare ser det ikke før man kommer til handlekruven....Hm ikke?
Jeg fikk på mail nemlig. Kanskje det kun er for de som får kundeavis på mail og handler der da? hmm...
Sjekket det ut nå. Funker fint her. Legger ønskede varer i handlekurven og trykker på "legg til å se dagens promo-koder" i kassen. Da skal automatisk 25% trekkes fra. Om ikke dette funker er rabattkoden "sun25".
Det funker, bare ser det ikke før man kommer til handlekruven....
Auch, der har de mye fint.Babystore- 25% på alt tom. 28/5.
Auch, der har de mye fint.