Supert tips, takk skulle kjøpe ammepute derfra nå uansett!30 % på barneutstyr på kid sparte mye på å kjøpe dyne!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Supert tips, takk skulle kjøpe ammepute derfra nå uansett!30 % på barneutstyr på kid sparte mye på å kjøpe dyne!
Yay! Kjøpte i dag. 2stk dundyne.30 % på barneutstyr på kid sparte mye på å kjøpe dyne!
Jeg har akkurat bestilt en del der nå. Bestilte like så greit på nett, siden de ikke har alt i butikken, og gratis frakt over 1000,-Neste veke skal det vere 40% på alt til barn på Princess - då skal eg kjøpe dyner etc I flg dama i butikken så er det et tilbud som dei ikkje har så mange ganga i løpet av et år.
Jeg har akkurat bestilt en del der nå. Bestilte like så greit på nett, siden de ikke har alt i butikken, og gratis frakt over 1000,-
Den minste til vogn og vugge og den midterste til sprinkelsengHvilken størrelse på dyne er greit å kjøpe?
Den minste til vogn og vugge og den midterste til sprinkelseng
Tuusen takk for tipset!Neste veke skal det vere 40% på alt til barn på Princess - då skal eg kjøpe dyner etc I flg dama i butikken så er det et tilbud som dei ikkje har så mange ganga i løpet av et år.
Tuusen takk for tipset!
Fikk handlet masse til soveplassen, dyner, puter, sengklær osv. Nå mangler vi bare senga der