Tilbudstips :)

Denne helgen er det 20% på alle varer på minikids,no dersom man har meldt seg på nyhetsbrev. Vet ikke om man kan gjøre det nå i ettertid av tilbudets start, men jeg ville prøvd for det er tidenes søteste, norske barnebutikk på nett!

30% på barneklær babyshop :)

50% på hele name it butikken på sandvika storsenter.
Og stort åpningsalg på barnashus Buskerud storsenter i dag (kanskje hele uka). Så det var 50% på emmaljunga vogner osv. Var helt sykt lave priser....

Neste veke skal det vere 40% på alt til barn på Princess - då skal eg kjøpe dyner etc :) I flg dama i butikken så er det et tilbud som dei ikkje har så mange ganga i løpet av et år.

Neste veke skal det vere 40% på alt til barn på Princess - då skal eg kjøpe dyner etc :) I flg dama i butikken så er det et tilbud som dei ikkje har så mange ganga i løpet av et år.
Jeg har akkurat bestilt en del der nå. Bestilte like så greit på nett, siden de ikke har alt i butikken, og gratis frakt over 1000,- :)

Jeg har akkurat bestilt en del der nå. Bestilte like så greit på nett, siden de ikke har alt i butikken, og gratis frakt over 1000,- :)

Eg kjøpte dundyner i begge dei minste størrelsane og et helseteppe. Var fornøgd med det i dag :)

Bestilte for 1100kr jeg også.. Sengesett til de to største, og diverse til babyen ;)

Hvilken størrelse på dyne er greit å kjøpe?

Tuusen takk for tipset! :D
Fikk handlet masse til soveplassen, dyner, puter, sengklær osv. :) Nå mangler vi bare senga der :P

Tuusen takk for tipset! :D
Fikk handlet masse til soveplassen, dyner, puter, sengklær osv. :) Nå mangler vi bare senga der :p

Samme her - mangla senga. Men skal få kjøpe brukt Stokke sleepi med ei venninne, så planen for den er klar :)

Vet ikke om det er flere som leser blogger "idebank for småbarnsforeldre ". Men de har ihvertfall lagt ut tilbudssiden som kan brukes på outlet-varene hos mimmis.no. 50% avslag! Bruk kode idebank50. Jeg fant litt ull til lillebror og en ny stelleveske. :-)

82b014e9d32532a244e623132292499f

Tilbud på barnas hus fra torsdag til lørdag, 25%, hvis du har DnB Mastercard da.................

Back
Topp