Tilbud

40 % på korthåret lammeskinn på barnas hus :-)

40% på bil og vognposer fra reflex på barnas hus, og 30 % på bil og vognposer fra voksi :)

Kanskje litt feil plassering, men forsøker likevel!
Noen som handlet på tilbud på barnashus forrige helg? (Var blant annet 70% på mange klær). Har dere fått noe annet enn ordensbekreftelse? Sånn typ at det er sendt eller noe? :hilarious: Kan tenke meg de har mye å gjøre da mange handlet nok på salg, men ikke opplevd at det har gått en uke før varene har blitt sendt før?

Noen som handlet på tilbud på barnashus forrige helg? (Var blant annet 70% på mange klær). Har dere fått noe annet enn ordensbekreftelse? Sånn typ at det er sendt eller noe? :hilarious: Kan tenke meg de har mye å gjøre da mange handlet nok på salg, men ikke opplevd at det har gått en uke før varene har blitt sendt før?

Jeg handlet der på lørdag og fikk ordrebekreftelse... fikk pakkseddel i går

Handlet jeg også..og fekk varene for flere dager siden :) er nok mye som skal ut, så skal bare se at det kommer til deg også snart :)

Ja til 9000kr :) har ikke sett på babybanden. Veldig lyst å kjøpe ny vogn, men har etter storesøster, så veldig sløsing å kjøpe ny da :shifty::rolleyes:

Ja,vi har også etter storebror..men på ett eller annet vis har jeg klart å overbevise meg selv(og mannen) om at vi trenger ny,da 2-åringen fortsatt sover i vogn i barnehagen [emoji38] Veeet,det føles som sløs,men jeg har blitt helt besatt av babyting?Det ligner ikke meg,så det må være mye hormoner i sving

40% på alt til barn på KID [emoji4]

20% på alle kjøp over 999kr i nettbutikken babycare.no, gjelder ordinære priser med rabattkode: 20PROSENT. De selger vogn,bilseter,stellebord++ [emoji2]

Back
Topp