Tilbud

Masse tilbud hos Barnas Hus :) Blant annet bambus fra Reflex, bedside crib fra Troll, sprinkelseng fra Troll, dundyner- og puter, sengetøy, madrasser, Avent elektrisk brystpumpe, utgående vogner og tilbehør osv.

På babybanden.no har de salg på flere vognposer fra EasyGrow, blant annet EasyGrow Grandma til 1499,-

Babyshop har 25 % på stellevesker (også Kaos stellesekk [emoji1360]), ammeputer og stellematter [emoji847]

Kjøpte voksi urban pose og voksi move på babyshop til 30 %i dag. 25% på stellematte.

Tilbud på Cozyfix ammepute hos babybanden! Koster normalt 1299, nå 909kr. Har hørt mye bra om denne puten :)

Puppefredag på Babybanden i dag, 30% på ammeklær og utstyr! Har kikket på noen fine ammekjoler tidligere, men det er jo så vannvittig dyrt for noe som jeg bare skal bruke en periode :P (Tar gjerne i mot tips her!)

Puppefredag på Babybanden i dag, 30% på ammeklær og utstyr! Har kikket på noen fine ammekjoler tidligere, men det er jo så vannvittig dyrt for noe som jeg bare skal bruke en periode :p (Tar gjerne i mot tips her!)

Jeg kjøpte noen ammekjoler og endel ammetopper sist, og det er jeg glad for! Jeg ammet lenge, og det ble jo litt til at jeg brukte det som var lettest å amme i, mye! Men et annet tips er å kjøpe omslagskjoler, de er også greie å amme i, og kan brukes også etter ammeperioden er over. Kan være greit å kjøpe etter at baby er kommet, trenger ikke alt med en gang. Nå har jeg kjøpt noen ammetopper/singleter i ull, fordi det blir en kaldere årstid enn sist. Bruker cardigan eller genser over :) Har vært veldig fornøyd med merket Boob, men HM har også noen greie (og billigere ting). Stormberg har også ammeklær i ull.

Jeg kjøpte Cozyfix ammepute og medela dobbel elektrisk brystpumpe på tilbud i dag på babybanden :D

40% på alle baby og barnevarer på KID [emoji2] De har masse fint. Jeg kjøpte varmeflaske derfra,den er allerede ryggen sin bestevenn! Image1538470121.484910.jpg
Den blir sikkert med i fødebagen [emoji28]

Back
Topp