Kun idag eller?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den kunne jeg tenkt meg!
Det hadde jeg ikke fått med meg [emoji33] Takk for tips! [emoji7]
Bare hyggelig, poppet opp på facebooken min [emoji1]Det hadde jeg ikke fått med meg [emoji33] Takk for tips! [emoji7]
Må innom en tur i morgen etter jobb [emoji1] Liker egentlig bedre å shoppe i fysisk butikk!Bare hyggelig, poppet opp på facebooken min [emoji1]
Samme her så får ikke benyttet dette tilbudet da jeg ikke kommer meg på Barnas Hus imorgen [emoji53]Må innom en tur i morgen etter jobb [emoji1] Liker egentlig bedre å shoppe i fysisk butikk!
Ååh [emoji46] Prøvde å se litt på nettet nå, og så at det sto "kun i butikk" på mange av størrelsene også, så da blir det vanskelig å handle på nett...Samme her så får ikke benyttet dette tilbudet da jeg ikke kommer meg på Barnas Hus imorgen [emoji53]
Ja tittet litt jeg også, men veldig sjelden jeg klarer å bestemme meg for noe på nett altså... men har inntrykk av at det er mye salg nå før sommerferien så skal nok få shoppet litt etterhvert likevel [emoji23]Ååh [emoji46] Prøvde å se litt på nettet nå, og så at det sto "kun i butikk" på mange av størrelsene også, så da blir det vanskelig å handle på nett...
Haha, der er vi to! Brukte flere dager på å fullføre en handlevogn på jollyroom for noen uker siden [emoji38] Salg er det alltids en eller annen plass [emoji2]Ja tittet litt jeg også, men veldig sjelden jeg klarer å bestemme meg for noe på nett altså... men har inntrykk av at det er mye salg nå før sommerferien så skal nok få shoppet litt etterhvert likevel [emoji23]
Godt det ikke bare er meg [emoji23]Haha, der er vi to! Brukte flere dager på å fullføre en handlevogn på jollyroom for noen uker siden [emoji38] Salg er det alltids en eller annen plass [emoji2]
Denne pumpen er kjempegod! Så glad jeg har denne liggende