Tilbud!

27b994a0111be7b28ded5d70c5de057f.jpg

Samme her så får ikke benyttet dette tilbudet da jeg ikke kommer meg på Barnas Hus imorgen [emoji53]
Ååh [emoji46] Prøvde å se litt på nettet nå, og så at det sto "kun i butikk" på mange av størrelsene også, så da blir det vanskelig å handle på nett...

Ååh [emoji46] Prøvde å se litt på nettet nå, og så at det sto "kun i butikk" på mange av størrelsene også, så da blir det vanskelig å handle på nett...
Ja tittet litt jeg også, men veldig sjelden jeg klarer å bestemme meg for noe på nett altså... men har inntrykk av at det er mye salg nå før sommerferien så skal nok få shoppet litt etterhvert likevel [emoji23]

Ja tittet litt jeg også, men veldig sjelden jeg klarer å bestemme meg for noe på nett altså... men har inntrykk av at det er mye salg nå før sommerferien så skal nok få shoppet litt etterhvert likevel [emoji23]
Haha, der er vi to! Brukte flere dager på å fullføre en handlevogn på jollyroom for noen uker siden [emoji38] Salg er det alltids en eller annen plass [emoji2]

C775C43F-9F7E-44D3-9AC3-85F7F272644B.png
Løp og kjøp!!

Kanskje ikke så relevant for mange denne vinteren, men barnihagen.no har masse Reima vinterklær til -50% og -75%[emoji16][emoji108]

Back
Topp