Tilbud på barneutstyr!

Noelle

Februar 2014
Februar 2014 - Skjult forum
Novembergull 2017
Så en slik tråd på Januar '14 og tenkte at det kunne være kjekt her også?

Jeg liker å være tidlig ute og ha kontroll på det meste, jeg møter en jækla travel høstsesong på jobben, så jeg er i full gang med å planlegge utstyrsinnkjøp for å lette stresset som jeg vet kommer.

På Barnas Hus får du Maxi Cosi bilsete i sort med Easyfix-base for 2399,- denne uken! Ordinærpris er 3598,-

De har også tilbud på Brio Happy Duo og Brio Happy Kombi for 3999,- på lørdag. Verdt å vite :)

Takk for tips!:) må nok ut å handle bilstol nå:p

Termin 09.februar med første frøet:)

Sniker litt :p barnas hus og babyshop mener jeg å huske er vesentlig dyrere enn feks thorsov bilrekvisita hvis man skal kjøpe bilstol. Og feks stokke tripp trapp stol mener jeg at kostet 500 kr mindre hos bohus :)

-Appen

På Princess har de 3 for 2 på alt til baby/barn frem til 5.09.

Termin 1.februar 2014

Dette var genialt! :) kjekt å spare litt penger når det er mye som må ut ..

jeg er helt grønn på sånn barneutstyr, men hva er forksjell på Easyfix og Isofix? :P

jeg er helt grønn på sånn barneutstyr, men hva er forksjell på Easyfix og Isofix? :p
Isofix er festene i bilen, easyfix er festene på basen til bilsetet hvis jeg har forstått det rett :)

Jeg har forøvrig kjøpt base og bilsete nå, står klart i boden til lillegull kommer til verden! iiiiik!

På barnas hus har de tilbud på tripp trapp, 1499,- og så får man med det spisebrettet som man kan montere på.

Og om man kjøper vogn til over 5000,- så får man med dunpose (voksi sin tror jeg det var).

2 små + spiregutt <3 ventes i februar <3

På barnas hus har de tilbud på tripp trapp, 1499,- og så får man med det spisebrettet som man kan montere på.

Og om man kjøper vogn til over 5000,- så får man med dunpose (voksi sin tror jeg det var).

Oi.. er det med eller uten den bøyla da? Om det er med bøyla og bord er det jo super billig.. kan man velge hvilken farge man vil?
jenta vår skal bli storesøster 3.2.14
skravler med *oida* :)

Tror ikke bøyla og det var med nei, det koster vel 999,- i tillegg. Det brettet koster 399,- så litt tilbud er det jo. Var alle fargene ja, mulig ikke de special edition fargene da.

jeg er helt grønn på sånn barneutstyr, men hva er forksjell på Easyfix og Isofix? :p

Har ikkje googla no, men er ganske sikker på at easyfix er navnet på beltebasen til maxi cosi. Altså at du fester basen i bilen med bilens belter og setter babysete ned i basen etterpå istadenfor å feste babysete direkte med belter.
Isofix er ein festemekanisme som finnes i dei fleste nye biler. Dersom du har det i bilen så kan du bruke isofixbase som du setter babysete i :-)

Har ikkje googla no, men er ganske sikker på at easyfix er navnet på beltebasen til maxi cosi. Altså at du fester basen i bilen med bilens belter og setter babysete ned i basen etterpå istadenfor å feste babysete direkte med belter.
Isofix er ein festemekanisme som finnes i dei fleste nye biler. Dersom du har det i bilen så kan du bruke isofixbase som du setter babysete i :-)
Jeg vet heller ikke forskjell. Men vet at du kan bruke isofixfeste til easyfix base:) vi kjøpte det sete som var på tilbud:) lurer på om du kan bruke både vanlig setebelte og isofix med easyfix base, men med en isofix base kan du kun bruke isofix feste og ikke belter?

Jeg vet heller ikke forskjell. Men vet at du kan bruke isofixfeste til easyfix base:) vi kjøpte det sete som var på tilbud:) lurer på om du kan bruke både vanlig setebelte og isofix med easyfix base, men med en isofix base kan du kun bruke isofix feste og ikke belter?

stemmer... den basen der kan man bruke begge deler... enten bilens belter eller isofix :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

og til de som har mulighet til å dra til Svinesund, så er det nyåpning av Happyland 23.august... der vil det være mange gode tilbud i tillegg til svensk krone ;)
jeg skal handle bilseter der :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Men personlig syns jeg maxi cosi er et søplesete..

Fordi det kun er 3 punkts sele også satt ikke jenta mi godt i det, det er heller ikke testet siden 2008..
vi kjøpte nytt britax og et Acta graco sete, veldig fornøyd med begge. foreldrene mine bruker maxi cosi setet som reserve sete i sin bil.

Back
Topp