Tilbud på barneutstyr!

30% på bil- og vognposer på babyshop resten av uka (for vib-medlemmer)

Godgutten vår skal bli storebror, termin 3.2.14

Tilbud babyshop!

F.o.m onsdag 11. t.o.m lørdag 14. september får du 30% på ALLE vogn- og bilstolposer til ordinære priser (ikke Emmaljunga)

Prinsesse født i 2011
Termin 19. februar 2014 ❤

Har ikkje googla no, men er ganske sikker på at easyfix er navnet på beltebasen til maxi cosi. Altså at du fester basen i bilen med bilens belter og setter babysete ned i basen etterpå istadenfor å feste babysete direkte med belter.
Isofix er ein festemekanisme som finnes i dei fleste nye biler. Dersom du har det i bilen så kan du bruke isofixbase som du setter babysete i :)

Kommer med et innspill her jeg :p nesten rett, men isofix base er for di som IKKE har isofix i bila (eldre biler har ikke det) :)

Kommer med et innspill her jeg :p nesten rett, men isofix base er for di som IKKE har isofix i bila (eldre biler har ikke det), altså dem som har isofix i bila, skal kjøpe esayfix basen :)
Easyfix kan festes med isofix eller belte hvis bilen ikke har isofix installert. "The EasyFix base stays in the car, where it easily attaches to the Isofix fitting points. When you are ready to go, simply click the CabrioFix baby car seat onto the base. Indicators on the EasyFix base let you know that the base, support and CabrioFix are installed correctly. The EasyFix also attaches with a 3-point seat belt if the car is not fitted with Isofix." Hentet fra http://www.maxi-cosi.com/ch-en/products/car-seats/base-units/easyfix-base.aspx

16.02.14 <3

30% på vognposer og bilposer på babyshop (butikk og nett).

Kommer med et innspill her jeg :p nesten rett, men isofix base er for di som IKKE har isofix i bila (eldre biler har ikke det) :)

Vi bruker isofixbase i vår bil som har isofix ;-) Rekner med at du meiner at easyfix er for dei som ikkje har isofox i bilen?

Vi bruker isofixbase i vår bil som har isofix ;-) Rekner med at du meiner at easyfix er for dei som ikkje har isofox i bilen?
Oja.. Når vi kjøpte bilstol med base på barnashus, så sa di at vi måtte kjøpe isofix base når vi fortalte at bilen som setet skulle stå i ikke hadde isofix. Blitt litt lurt vi da sikkert :p BMC har skrevet litt lengre oppe her å har kopiert ut noe fra MaxiCosi sia hvor det står at easyfix kan brukes i biler med isofix eller festes med sele om det ikke er isofix i bila.

Oja.. Når vi kjøpte bilstol med base på barnashus, så sa di at vi måtte kjøpe isofix base når vi fortalte at bilen som setet skulle stå i ikke hadde isofix. Blitt litt lurt vi da sikkert :p BMC har skrevet litt lengre oppe her å har kopiert ut noe fra MaxiCosi sia hvor det står at easyfix kan brukes i biler med isofix eller festes med sele om det ikke er isofix i bila.

Da høyres desverre ut som at dåke har blitt lurt :-p Håpe dåke ikkje har kjøpt isofixbase då :-)
Eg trur det bare er maxicosi som har base som kan festast med belte. Vi hadde besafe til storesøster og bare isofix i ein av bilane. Då hadde vi isofixbase i den bilen og så festa vi bare bilsete (uten base) med bilens belter i den andre bilen. Tok ikkje så langt tid det heller :-)

Det er maxicosi som er blitt handla, men ingen av eskene er pakket opp engang, så regne med vi får bytta basen til den riktige basen som går for bil uten isofix, siden det er di som har solgt oss feil etter at vi sa fra om at bilen ikke hadde isofix :) Bra jeg var inne her, sånn at vi kan få gjort noe med det! ;)

Det er maxicosi som er blitt handla, men ingen av eskene er pakket opp engang, så regne med vi får bytta basen til den riktige basen som går for bil uten isofix, siden det er di som har solgt oss feil etter at vi sa fra om at bilen ikke hadde isofix :) Bra jeg var inne her, sånn at vi kan få gjort noe med det! ;)
Håper du får bytta om det er feil :) til maxicosi cabriofix kan man kjøpe easybase som kun kan festes med beldter, easyfix som kan festes med isofix eller belter, eller den familyfix basen som kun kan festes med isofix (om jeg har skjønt det rett :p ). Regner med det står på eska hvilken av dem det er dere har kjøpt :)

16.02.14 <3

Barnashus:

Voksipose city -600,-
HUS sengetøy -70%
Annet merke på sengetøy -50%
Stokke babyseng 0-6mnd modulen 2999,-

Så 10% på Emmajungavogn 2013 mod. på vognhuset på Stømmen. :-)

Håper du får bytta om det er feil :) til maxicosi cabriofix kan man kjøpe easybase som kun kan festes med beldter, easyfix som kan festes med isofix eller belter, eller den familyfix basen som kun kan festes med isofix (om jeg har skjønt det rett :p ). Regner med det står på eska hvilken av dem det er dere har kjøpt :)

16.02.14 <3

Er den maxicosi cabriofix vi har kjøpt med base, men husker ikke hvilken base :p alt er lagra hos pappa, så kan ikke få sjekka no. Det ble sagt fra flere ganger før den ble kjøpt om at det ikke var isofix i bila, så blir suur om dem likavell har solgt oss noe som vi ikke kan bruke

Er den maxicosi cabriofix vi har kjøpt med base, men husker ikke hvilken base :p alt er lagra hos pappa, så kan ikke få sjekka no. Det ble sagt fra flere ganger før den ble kjøpt om at det ikke var isofix i bila, så blir suur om dem likavell har solgt oss noe som vi ikke kan bruke

Håper dåke har fått rett type eller får bytta det :-)

dytter denne opp igjen jeg :)

Ser de skal ha kundekveld på barnas hus den 30 okt, men prisene står ikke. Noen som har sett noe kundeavis el?

Har ikke begyndt å handle noe enda, å må si jeg kvir meg litt mtp de høye prisene, trenger jo så mye :S

dytter denne opp igjen jeg :)

Ser de skal ha kundekveld på barnas hus den 30 okt, men prisene står ikke. Noen som har sett noe kundeavis el?

Har ikke begyndt å handle noe enda, å må si jeg kvir meg litt mtp de høye prisene, trenger jo så mye :S
Det er mye fint man får kjøpt brukt! Både på finn og på kjøp/salg/gibort sider på facebook.

• Liker
Reactions: BMC
20 % på Miinto.no (kjøpte bla Voksi move)

Da har vi vært på babyshop og handlet sengtøy, bumper og sengehimmel på 40%. Kjøpte også dundyne til 30%:)

Sent from my iPad using BV Forum

Back
Topp