Tilbud på barneutstyr!

Hvilken lekegrind anbefaler du?
Hadde ikke det sist så er ny på dette. Men tror vi tar den på 80*80 på babyshop! Tenker at når ungen blir stor bruker vi gjerne ikke lekegrinden så mye og for vår del er det mest med tanke på dagsoving og en plasa hun kan ligge i fred :-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Hadde ikke det sist så er ny på dette. Men tror vi tar den på 80*80 på babyshop! Tenker at når ungen blir stor bruker vi gjerne ikke lekegrinden så mye og for vår del er det mest med tanke på dagsoving og en plasa hun kan ligge i fred :-)

Husker du hva den koster?
Jeg hadde en sist, men det var sånn flex greie som kun er på gulvet..
Jeg savnet veldig å kunne heve bunnen så den ble nesten ikke brukt..

Husker du hva den koster?
Jeg hadde en sist, men det var sånn flex greie som kun er på gulvet..
Jeg savnet veldig å kunne heve bunnen så den ble nesten ikke brukt..
Ja det har vi også etter storebror, men den ble ikke brukt og ble egentlig kjøpt for å bruke til peisgitter, men ble ikke brukt til det heller :p vi hadde hjemmelaga vugge på stua når mini var baby og det var ett styr. Savna lekegrind til å legge han i å heve bunnen i og ha noen leker og pledd liggende i :-) tror det var 899? :-) så blir jo under 700 kr med den rabatten :-)

Princess har 30 % på dundyner :-)

Lurer på å kjøpe en til vogna (har til senga). Men vet ikke om det er noe vits i enda. Kommer jo til å bruke posen først...

Sent from my iPhone using BV Forum

30% på alt barnetøy på cubus sin nettbutikk:) alt kan byttes i vanlig butikk og fri frakt for handel over 600kr:)

Sent from my iPad using BV Forum

30% på alt barnetøy på cubus sin nettbutikk:) alt kan byttes i vanlig butikk og fri frakt for handel over 600kr:)

Jøss, viste ikkje at Cubus hadde nettbutikk! :P

Anbefaler absolutt Enjoy-kortet!
Sparte 550,- da vi kjøpte bilsetet på Barnevognservice i Åsane.. (kortet tror eg kostet 250,-) Og på stellekommoden sparte vi 450,- :gen014

Kjempegøy :-)

Mountain Buggy med bag til 5999 kr på Barnas Hus.

fra app'en

Hvis noen kommer over salg på beco butterfly, let me know! :)

3 for 2 på alle barneklær på Cubus (i butikk)
30% på alle barneklær på Cubus (kun på nett)

Er på vei til Cubus nå :)

Sent from my iPhone using BV Forum

• Liker
Reactions: EJ
Nattopent på Askøysenteret i morgon. Barnevognservice har -20% på utstyr (ikke Emmaljunga) og -25% på klær .

Ditt Apotek har 3 for 2 på avent sine flakser/pumper og 30 % på Dr Greve sine produkt :)

Maxi Cosi Cabriofix + easyfix base 1999,- på bilxtra :)

Back
Topp