Jeg har et lite tips til dere (lettere sagt enn gjort, jeg vet!), og det er å nyyyte den siste tiden av permisjonen! Bruker dere den på å grue dere til å begynne å jobbe igjen, så kommer dere til å slite dere ut- og gjøre vondt værre! Nei slapp av, og nyt
Hvor mange før dere har ikke gjort det samme? Mange. Og hvor ofte går det bra? Alltid! Tenk på de som må levere barn hos dagmamma når de er 4 mnd.. For det skjer. Da storesøster var 7 mnd begynte jeg i jobb igjen, det var grusomt. Helt til jeg begynte å jobbe. Det grusomme var å gå hjemme å grue seg, og å angre på at man ikke brukte dagene til bare kos glede og nyt. Når jeg så hvor mye hun kosa seg hjemme med far, hvor mye far kosa seg med henne og hvor mye ekstra energi jeg hadde å gi henne da jeg kom hjem om dagene.. Så var det hele bare en stor glede
Prøv damer, nyt dagene. Ikke tenk på det. Dere kommer til å få sjokk over hvor deilig hverdagen blir når dere kommer ut av permisjonsbobla. Jeg begynner på jobb igjen i starten av april, da er lille 8 mnd. Det ser vi frem til!