Tilbake til jobb

Kvikklunsjen

Forelsket i forumet
Nå er det bare litt over en måned til jeg skal tilbake på jobb. Jeg gruer meg fælt, vil bare kose med jenta mi:) på en annen side er jeg veldig glad på vegne av far og datter som får denne tiden sammen.. Men hun er veldig mammadalt og det gjør vondt at hun ikke vil forstå hvorfor jeg plutselig er så lite hjemme..
Hva med dere? Når begynner dere i jobb igjen? Ikke si dere skal ha ulønnet permisjon til august da, jeg blir så lei meg!! Haha :)

Jeg skal tilbake 4. Mai, men håper på å finne meg en annen jobb før det.
Mulig det blir litt gradert hvis jeg ikke får noe annet

Har gruet meg siden jeg ble gravid...

Jeg skal tilbake 11.juli ser det ut som :) skal ha farskvoten og.. Og ferie etterpå.. Gruer meg allerede! :o

Begynner på jobb igjen til nytt barnehageår i midten av august :-) Hele permisjonen til nå har bare gått i sykdom pga stoffskifte, så den ble ikke helt som planlagt. Derfor gruer jeg meg ekstra til jobb igjen. Håper de siste mnd blir bedre.. Masse lykke til med jobbstart!

Jeg må gå ulønna til bhg start. Mannen får ikke permisjon pga meg. Jeg er student og ferdig i mai.

Må vel få meg en liten helgejobb eller no, men ulønna her..

Jeg har permisjon til 9 juli (valgte 80 %), så skal jeg ha 5 uker ferie, så begynner i midten av august ☺

Å dere er så heldige! Misforstå meg rett, det er ikke noe gøy å lese at for noen har permisjonen til nå vært preget av sykdom..
Jeg får bare håpe det går seg til, men må si jeg gruer meg fælt til å være vekke fra henne.. Jeg syns den godt kunne vart noen måneder til.. Men men, sånn er det! Skal uansett huske på at vi er veldig heldige som i det hele tatt har så lang betalt permisjon!

Jeg skal tilbake i jobb rett etter påske! Både gleder meg og gruer meg :) blir kjekt å jobbe og treffe voksne uten å måtte planlegge det, men litt merkelig å ikke skulle være hjemme!

Lillegutt får det nok bra uansett! Han skal nok storkose seg med pappaen sin fram til bhg start :)

Jeg skal begynne 4. April, jeg ser svart på det egentlig, han er forferdelig mammadalt og tar ikke flaske. Ser for meg at jeg må ta alt stell og ansvar natt og dag (bortsett fra de timene jeg er på jobb) det irriterer meg grenseløst at jeg ikke kan få far sine uker. Hvorfor skal de bestemme dette... (Lovverket) En far kan faktisk ikke amme!!!! Hadde jeg hatt økonomi til det skulle jeg gjerne ha blitt hjemme litt til

Jeg skal også tilbake til jobb etter påske, og jeg gruer meg masse. Jeg går nesten og mistenker at jeg har fått en ekstremversjon av separasjonsangst, såpass mye gruer jeg meg. Men jeg vet jo at hun har det helt fint med faren sin, og jeg tror det er bra for oss alle tre at det blir sånn. Tipper jeg kommer til å løpe hjem fra jobb de første ukene :)

Skal ikke tilbake før september så har ikke tenkt på det enda :) så skal pappaen være hjemme med han to dager i uken og så skal han få resten av dagene i barnehage!

Jeg har perm til midten av september mener jeg det er. Men usikker på om det er inkludert 15 ferien, så er det jo 16 ferien som må løses. Men det tar jeg med sjefen i mai når jeg skal snakke med han og skrive kontrakt. Jeg har 80% lønn nå i perm og far sine uker + ferie så derfor får jeg lang permisjon.

skal tilbake i slutten av april... gruer meg sånn! Selv om jeg vet at hun får det tipp topp hjemme med pappa :)

Jeg tilhører desember-14 forumet, men fikk lyst til å kommentere..;) Jeg begynte i jobb igjen da vesla var 9 mndr. Brukte hele den siste måneden av permisjonen til å grue meg. Men så var det faktisk bare utrolig godt å begynne på jobb igjen! Bare det å stå opp og kjøre avgårde uten å ha ansvar for andre enn meg selv.. Etter at de to første dagene var unnagjort, føltes det bare herlig! Og vesla og pappa hadde det helt utmerket sammen :)

Jeg skal begynne 4. April, jeg ser svart på det egentlig, han er forferdelig mammadalt og tar ikke flaske. Ser for meg at jeg må ta alt stell og ansvar natt og dag (bortsett fra de timene jeg er på jobb) det irriterer meg grenseløst at jeg ikke kan få far sine uker. Hvorfor skal de bestemme dette... (Lovverket) En far kan faktisk ikke amme!!!! Hadde jeg hatt økonomi til det skulle jeg gjerne ha blitt hjemme litt til

Sniker litt fra oktober-14 og april-16. Hvis du fremdeles ammer når du begynner på jobb har du rett på ammefri. Anbefaler deg å sjekke litt rundt dette :)

https://ammehjelpen.no/nyhet/142/rett-til-ammefri

Skal tilbake onsdag 4.mai istedenfor 4. april, bruker 4 uker ferie for å utsette. Jeg gleder meg faktisk litt samtidig som jeg gruer meg til at Emil skal bli tatt vare på av noen andre enn meg :o Pappaen kommer til å klare seg kjempefint, det er mer det at det er vanskelig for meg å la andre ta over :P

Jeg begynner 1. Mars... Grugleder meg.. Synes det er tidlig å begynne når hun bare er 7,5 mnd, men skal jobbe tre mnd så hjemme til barnehagestart:) har ikke jobb etter de tre mnd, så satser på å få jobb som begynner i august:)

Jeg har et lite tips til dere (lettere sagt enn gjort, jeg vet!), og det er å nyyyte den siste tiden av permisjonen! Bruker dere den på å grue dere til å begynne å jobbe igjen, så kommer dere til å slite dere ut- og gjøre vondt værre! Nei slapp av, og nyt :-) Hvor mange før dere har ikke gjort det samme? Mange. Og hvor ofte går det bra? Alltid! Tenk på de som må levere barn hos dagmamma når de er 4 mnd.. For det skjer. Da storesøster var 7 mnd begynte jeg i jobb igjen, det var grusomt. Helt til jeg begynte å jobbe. Det grusomme var å gå hjemme å grue seg, og å angre på at man ikke brukte dagene til bare kos glede og nyt. Når jeg så hvor mye hun kosa seg hjemme med far, hvor mye far kosa seg med henne og hvor mye ekstra energi jeg hadde å gi henne da jeg kom hjem om dagene.. Så var det hele bare en stor glede :-) Prøv damer, nyt dagene. Ikke tenk på det. Dere kommer til å få sjokk over hvor deilig hverdagen blir når dere kommer ut av permisjonsbobla. Jeg begynner på jobb igjen i starten av april, da er lille 8 mnd. Det ser vi frem til!

Jeg skal tilbake 2. Juni med mindre jeg får ny jobb før der. Søkte på en jobb og da må jeg kanskje begynne i april om jeg får den.. (er da perm er ferdig, for utsetter med 2015+2016 ferie)

Back
Topp