Tilbake igjen, nytt nick

Tine83

Flørter med forumet
Hei igjen! Jeg er ny, gammel her. Har hatt store problemer med mailadressen min, så alt har måttet deaktiveres.
Nå har jeg ny adresse, og måtte registere meg på nytt. Bygge opp alt på nytt er kjedelig, men blir hengende her, så går det nok unna :) :) MItt gamle nick Leea , har bare et brukernavn nick nå, kanskje noen vet om d kan endres?
I alle fall, litt om meg :) Jeg er 32,er gift, bor på sørlandet, har ei jente på 6 og fikk en liten gutt 2 juni. Hadde termin 12 juni, etter mange innleggelser pga ekstrem svangerskapskvalme, og baby med vekstavik, tok de vannet i uke 39. Etter det gikk det veldig fort og rett under 3 timer senere var lillegutt født.Min lille skatt veide 2500gr , 46 lang og 33 rundt hodet. Alt var fint. Frisk og fin , og har spist fint siden :) Nå gleder jeg meg til å følge dere videre her, og håper å få adgang til privatforumet igjen etterhvert :)

Velkommen tilbake :)
Nick endres ved å holde pilen over BKNO-navnet oppe til høyre, gå til "kontaktdetaljer", der kan du legge inn nytt brukernavn,

Back
Topp