Har dere valgt 100% eller 80% lønn?
Jeg er ferdig allerede i januar, men har ferie og regner med å ta noe ulønnet, har også tenkt og benytte meg av kontantstøtten gjennom sommeren.
Vi har også 80%. Det var det letteste for å få kabalen til å gå opp
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har dere valgt 100% eller 80% lønn?
Jeg er ferdig allerede i januar, men har ferie og regner med å ta noe ulønnet, har også tenkt og benytte meg av kontantstøtten gjennom sommeren.
100% men jeg har fedrekvoten også siden far ikke har jobb.Har dere valgt 100% eller 80% lønn?
Ja, det høres tøft ut. Men kunne dere ikke overført permisjon til far?Ja, manglet noen dager på at det skulle gå. Hverdagen blir litt vanskeligere uten penger.
Vi prøvde og få overført permisjonen til far, men pga ett eller annet så hadde han ikke rett på det.Ja, det høres tøft ut. Men kunne dere ikke overført permisjon til far?
Ei på min første barselgruppe var hjemme en kort stund, så begynte hun å jobbe og mannen var hjemme i permisjon. Ble da en med babyen og 2 inntekter..
Da ville jeg ringt nav og kontrollert det, evt dratt til nav-kontoret. Høres litt rart ut..Vi prøvde og få overført permisjonen til far, men pga ett eller annet så hadde han ikke rett på det.
Samme herJeg begynner i jobb i april 2017 men bare 50% natt sånn at lille ikke trenger å begynne i BHG. Får jo kontantstøtte i tillegg datenker å ta hun i barnehage når hun er 2 år.