Tilbake i jobb.

Har dere valgt 100% eller 80% lønn?
Jeg er ferdig allerede i januar, men har ferie og regner med å ta noe ulønnet, har også tenkt og benytte meg av kontantstøtten gjennom sommeren.

Vi har også 80%. Det var det letteste for å få kabalen til å gå opp:)

Vi har 100, pga samboers jobb og mulighet for å ta gradert permisjon. Ikke lyst å gå ned i lønn heller :P så frøkna er hjemme med en av oss i 14 mnd og det er jo det viktigste :) syns det er supert at pappa får mer alenetid med henne og:D

Jeg skal prøve å fortsette studiene uten permisjon

Har dere valgt 100% eller 80% lønn?
Jeg er ferdig allerede i januar, men har ferie og regner med å ta noe ulønnet, har også tenkt og benytte meg av kontantstøtten gjennom sommeren.
100% men jeg har fedrekvoten også siden far ikke har jobb.

Ja, manglet noen dager på at det skulle gå. Hverdagen blir litt vanskeligere uten penger.
Ja, det høres tøft ut. Men kunne dere ikke overført permisjon til far?
Ei på min første barselgruppe var hjemme en kort stund, så begynte hun å jobbe og mannen var hjemme i permisjon. Ble da en med babyen og 2 inntekter..

Ja, det høres tøft ut. Men kunne dere ikke overført permisjon til far?
Ei på min første barselgruppe var hjemme en kort stund, så begynte hun å jobbe og mannen var hjemme i permisjon. Ble da en med babyen og 2 inntekter..
Vi prøvde og få overført permisjonen til far, men pga ett eller annet så hadde han ikke rett på det.

Min permisjon går ut ved nyttår ca, men jeg overtar sannsynligvis fedrekvoten pga fars helse. Har da perm til midten av mars ca. Hva som skjer da kommer helt an på mannens jobbsituasjon. Jeg må uansett ha ny jobb da vi har flyttet.

Ferdig med permisjonen i starten av februar egentlig, men har ikke noe jobb å gå tilbake til, så søker fortløpende nå. Dersom jeg får meg jobb tidligere går jeg tidligere ut i jobb mens far er hjemme. Vil da gradere permen. For meg har jeg mer å gjøre på jobb enn å gå hjemme hundre prosent til februar (eller lenger dersom jeg ikke åfr meg jobb).

August 17 her. Glad jeg kan være hjemme med lillemor til hun har passert året med god margin. :)

Jeg har lønnet permisjon til midten av april en gang. Tror jeg begynner å jobbe rett etter påsken. Da skal pappan ha sine 10 uker også håper jeg på å løse resten med ferie eller eventuelt ulønna perm frem til barnehagestart.

Her har jeg lønnet permisjon til midten av mars 17, men vi må nok prøve å få fars permisjon overført til meg på grunn av hans helsesituasjon. Så blir det vel litt ferie og muligens ulønnet permisjon frem til barnehagestart.....

Back
Topp