Tilbake fra overtidskontroll

heldige oss <3 <3

Forelsket i forumet
Også dette svangerskapet skulle det vise seg at jeg skulle være så heldig å ruge lenge&+*#&#*×!!!
Ei heller er jeg moden! #&#($=

Men fikk tid til å bli satt I gang med ballong til søndag og så mente hun at innen onsdag Bør hun være ute... onsdag!? Det er jo (@÷¥÷$ 1 april! ?! Jeg skulle ha babyen min 19 mars jeg!?

Fatter ingenting bortsett fra at jeg er ufattelig sliten og små deprimert over hele greiene! Skal jeg aldri bli klar?! Skulle gitt meg termin I mai da vettu, så kanskje det hadde stemt bedre........

Beklager ord og uttrykk, men måtte bare få det ut... Nå legger jeg meg I sengen igjen og gjemmer meg under dyna frem til jeg MÅ hente eldstemann I bhg....

Er heldigvis få dager igjen da :) snart er du ferdig :)

Sender deg en stor klem ♡

Stor klem

Vet kos du har det, sku vert her nå og kjenner på den depresjonen når jeg våkner hver morgen og magen er der ennå :-(

Håpe så inderlig at eg slepp overtidskontrollen, men eg har mine tvil om at vesla kjem ut av seg sjøl. Sende deg ein klem og håper ting går fort dei neste dagane :)

Skjønner godt du er lei! Håper det plutselig starter av seg selv før søndag.

Klem til deg!

Føler med deg! Og jeg vet du sikkert kommer til å klikke litt på meg nå :p MEN- prøøøøøøv så godt du kan å nyte de siste dagene med spark i magen, stor mage, at du har h*n med deg uannsett hvor du går osv.. Alt det fine ved en graviditet! Jeg er så heldig å ha fått lillegull ut til meg, men jeg savner magen innimellom.. Det er ikke så mange ganger i livet man får oppleve det.. Syns selv det er skremmende at jeg kanskje bare skal gå gravid én gang til!

MEN, jeg vet godt hvor sliten og lei man blir på slutten, så jeg sender deg en god klem! Fikk så veldig på følelsen at du får Marsbaby.. :)

Jeg fødte selv 9 dager på overtid forrige uke. Ventetiden var lang, men de siste 5 dagene gikk det faktisk utrolig fint. Jeg følte vel at jeg så ende på det. Var selv ikke veldig moden på overtidskontrollen, men dagen etterpå gikk slimproppen. Dagen etter gikk jeg i fødsel og da var det fort gjort! Gutten vi fikk er så våken, kvikk og selskapssyk som bare det. Ofte er visst de overtidige det. Babyen er ikke langt unna kjære deg! Klem

Føler med deg! Gikk selv tretten dager over sist svangerskap, og ble satt i gang med ballong, så var faktisk også forberedt på 1.april denne gangen.
Håper babyen din tar til fornuften og kommer av seg selv snart! Prøv å gjør en liten ting som får humøret litt opp hver dag - om så det skulle være å spise en stor sjokolade! Inviter en god venn på besøk, ha filmkveld med din kjære eller noe annet du liker.
Og prøv å nyte de siste sparkene - det er jo faktisk magisk! Lykke til!

Klem til deg, håper fødselen plutselig starter:)

Det er heldigvis kun noen dager igjen til 1. April. Du må kose deg med magen i mellom tiden!

Takk for gode ord! Dere er jo bare helt herlige!!! :) kjenner at tårene presser bak øyelokkene for dere er jo bare best! ;) jeg prøver å nyte, men er ikke lett når "alle" andre venter like mye om ikke mer enn meg... he he...

Føle så med deg,å eg vett koss du har da..hadde sjøl termin 19 mars,å ska inn på kontrol i mårå.krysse alt eg har for at dei tar vatnet elle nåke.
du blir liksom innstilt på at når termindatoen komme så e babyen rett rondt hjørna,å gå litt øve går greit,men når da begynne å bli 9-10 dagar øve så blir kroppen sliten.
Eg e så sinte på alle rondt meg,å irritabel så fy,sove lite å har masse vondt.
Dagane e ekstremt lååååånge..å da hjelpe ikkje på at alle andre e mær utolmodige enn meg,e så leie av spm om ka tid han komme...

Håpe babyen din plutseligt bestemme seg for å komma,e ikkje greit å gå å venta:)

Også dette svangerskapet skulle det vise seg at jeg skulle være så heldig å ruge lenge&+*#&#*×!!!
Ei heller er jeg moden! #&#($=

Men fikk tid til å bli satt I gang med ballong til søndag og så mente hun at innen onsdag Bør hun være ute... onsdag!? Det er jo (@÷¥÷$ 1 april! ?! Jeg skulle ha babyen min 19 mars jeg!?

Fatter ingenting bortsett fra at jeg er ufattelig sliten og små deprimert over hele greiene! Skal jeg aldri bli klar?! Skulle gitt meg termin I mai da vettu, så kanskje det hadde stemt bedre........

Beklager ord og uttrykk, men måtte bare få det ut... Nå legger jeg meg I sengen igjen og gjemmer meg under dyna frem til jeg MÅ hente eldstemann I bhg....

Er i samme situasjon selv.....:( Hadde termin 19 mars å var på overtidskontroll idag. Kun 1 cm åpen og ikke spesielt moden, blev strippa. Har fått time til igangsettelse på tirsdag og vil virkelig ikke det. Føler det akkurat samme som deg, det er drit å vente.....man er virkelig tung o sliten!!! Håper at kroppen ønsker at føde i helgen....
Alt godt til dig og snart vi får treffe våre små gulliser!

Back
Topp