Tilbake for fullt

En tråd i 'Klær, sko, mote, velvære, hudpleie og kosmetikk' startet av Syn=), 9 Mar 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Veslejenta88 Forumet er livet Sensommerbarna 2019 Januarlykke 2016

Har vurdert. Men tenker litt på det at vi er gamle. Jeg er 158 så passer meg helt ypperlig ang høyde. Både jeg og mannen hadde sånne en gang i tiden og han ønsker seg virkelig sånne fordi han syntes det var de beste skoene han noen gang hadde hatt. Jeg er mer skeptisk siden han er 189.

• Morsom Morsom x 1
  2. mamma 30.01.08 Glad i forumet

Hadde den gang da, men kunne virkelig ikke tenke meg det nå

3. Lynna19 Flørter med forumet

Nei, he he. Ikke helt min stil.

4. Pin-up Forumet er livet

Hadde før, men det er ikke helt min stil lenger :p

5. MarMa89 Flørter med forumet

Syns det er kult at de er tilbake:) vet ikke om jeg kommer til å skaffe meg da men

6. Vesten Forumet er livet

Huske de og spice girls ja - syns de er galstygge så kjøper ikke denne gangen heller

7. mammatil2prinsesser&2prinser Forumet er livet VIP September 2012 Novemberlykke 2018

Hadde de da jeg var ungdom, ja:hilarious: Nå som jeg er 34 år føler jeg meg for gammel, tror jeg. Er dog kun 158 hm høy, så kunne gjerne brukt dem for å bli litt høyere:D

8. MariaS Forumet er livet VIP Novemberlykke 2016 ❤ Oktoberbaby 2016 ❤

Husker storesøstra mi hadde et hvitt/sølvfarga par, og at det var kjempekult å låne dem (var ca barneskolealder).
    Kunne virkelig ikke tenkt meg slike nå, er allerede høy nok + de ser egentlig bare merkelige ut :p

9. lusemus 71 Flørter med forumet

Traktor såler nopp.

10. Mama Bear Forumet er livet Maiblomstene 2016 Julibarna2014

Jeg er høy, over 1.80, og ja, jeg brukte slike sko som yngre. Nå er jeg derimot all comfort, og har funnet ut at bena mine har det best i lave sko. :)

11. Sara Trøtt hormonbombe VIP Desemberglede 2015 Januarlykke 2016

Har aldri hatt sånne, og har ikke noe plan om det nå heller nei. Definitivt or gammel for sånt tull kjenner jeg :)

12. Mrs. Lynch Heldig mamma! Juli13-jentene

Hadde to par :D

13. Solbrille Glad i forumet Vi som prøver :)

Hadde et par slike en gang i tida ja. Kommer ikke til å kjøpe det igjen!

14. Forumansvarlig Tamara Administrator Moderator ⭐️ Babyverden Stab ⭐️

Hjelpes så stygge!

15. Reana Gift med forumet ❤️ Februarskattene 2019 ❤️

Grøss. Disse + Adidas joggebukse med knepping på sidene som gikk langs hele beinet. Det glade 90tall :p

Del denne siden