Tilbake for fullt

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
Disse! 6E214344-A23B-4537-9712-3E6FF44D0A1E.jpeg E465BD9B-0EB1-481A-BDC6-880293824D16.jpeg Flere som brukte slike som ung ? Husker jeg hadde 2 par. Kunne du tenkt de nå?:cool:
 
Sef de på alle skobutikker rundt her
 
Nei! Jeg er høy, og alle mine venner var mye lavere enn meg. Jeg bruker ikke hæler, lei av å føle meg som en elefant :p
 
Likte dem ikke dengang, gjør det ikke nå heller
 
Nei, har aldri hatt og jeg blir nok ikke å løpe ned skobutikker for å skaffe nå heller :hilarious:
 
Hadde vel 3-4 par, men kunne ikke tenkt meg de nå nei.
 
C1A45757-2C77-42A9-82D1-E5222B11BB42.jpeg Men denne modellen likte jeg faktisk litt
 
Brukte de den gang, men ikke nå tror jeg. Overlater disse til tenåringene denne runden :p haha
 
Hadde aldri. Jeg er høy, og brukte og bruker bare flate sko.
 
Hadde 3 par i ungdommen, kunne tenkt meg ett par av de høyeste, men gidder ikke bruke så mye penger på ett par sko.
 
Brukte de da de var inne den gang. Men kommer ikke til å kjøpe de nå hehe
 
Yes ass! Har kjøpt meg i svart. Beste skoene jeg noen gang har hatt. Da som nå :D
 
Jeg skulle ønske jeg kunne ha de igjen. Stygg-kule. :joyful:Men føler de er litt vel ungdommelig for en 30-åring. Men satser på det blir kult for fjortissen, så kan jeg kjøpe de til henne istedenfor. :hilarious:
 
Hahaha ja disse husker jeg godt. Alt som hjelper på høyden når du er lav var jo kjekt. Men ville aldri hatt dem nå er blitt for gammel til det.
 
Back
Topp