Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper det gir seg for degYes, men har begynt å tisse litt på meg når jeg hoster eller nyser litt kraftig så bruker tynne innlegg fra tena. Og pga dette så har jeg også fått sopp. Ikke bare bare. Morgen- og kveldsritualet har blitt dobbelt så langt for min del. Jeg er uttørket som en rosin og må smøre meg og drikke vann som en gal. Men litt skal man jo ha å gjøre..![]()
Må si at den økte utfloden har vært det verste med svangerskapet for meg tror jegMasse utflod her også!! Har brukt truseinnlegg hver dag den siste mnd..og utfloden bare øker på !!
Håper det gir seg for deger så dritt
![]()

SantJeg overlever, men synes det er facinerende hvor lite jeg visste om gravidkropp før jeg ble gravid![]()
Ja d er irreterendes!! Jeg er 30 uker på vei!Håper det gir seg for deger så dritt
Må si at den økte utfloden har vært det verste med svangerskapet for meg tror jeghvor langt er du?<3
Noe av det folk ikke snakker om ved graviditet, hehe. Kom liksom sånn i tankene "Skal det være sååå mye?"Masse utflod :-/ ikke ideelt å bruke truseinnlegg hele tiden pga uvi, men er jo nødt..
Hørtes ikke godt utHadde mye økt utflod I begynnelsen, noe som også førte til gnagsår mellom lårene, siden jeg konstant ble fuktig. Litt bedre nå I forhold til utfloden, men nå svetter jeg fort x)
Bruker kun bommulstruser, og bind av og til![]()