Til tider gul Utflod.. Tmi

UngeSpire

gravid, septemberspire <3
jordmor sa det var normalt. Flere som er plaget med mye utflod som til ider kan være seigt og lysegult?:) syns det er sååå plagsomt :p haha

Yes, men har begynt å tisse litt på meg når jeg hoster eller nyser litt kraftig så bruker tynne innlegg fra tena. Og pga dette så har jeg også fått sopp. Ikke bare bare. Morgen- og kveldsritualet har blitt dobbelt så langt for min del. Jeg er uttørket som en rosin og må smøre meg og drikke vann som en gal. Men litt skal man jo ha å gjøre..;)

Masse utflod her også!! Har brukt truseinnlegg hver dag den siste mnd..og utfloden bare øker på !!

Yes, men har begynt å tisse litt på meg når jeg hoster eller nyser litt kraftig så bruker tynne innlegg fra tena. Og pga dette så har jeg også fått sopp. Ikke bare bare. Morgen- og kveldsritualet har blitt dobbelt så langt for min del. Jeg er uttørket som en rosin og må smøre meg og drikke vann som en gal. Men litt skal man jo ha å gjøre..;)
Håper det gir seg for deg :) er så dritt :p

Masse utflod her også!! Har brukt truseinnlegg hver dag den siste mnd..og utfloden bare øker på !!
Må si at den økte utfloden har vært det verste med svangerskapet for meg tror jeg :p hvor langt er du?<3

Masse utflod :-/ ikke ideelt å bruke truseinnlegg hele tiden pga uvi, men er jo nødt..

Hadde mye økt utflod I begynnelsen, noe som også førte til gnagsår mellom lårene, siden jeg konstant ble fuktig. Litt bedre nå I forhold til utfloden, men nå svetter jeg fort x)

Bruker kun bommulstruser, og bind av og til :)

Masse utflod :-/ ikke ideelt å bruke truseinnlegg hele tiden pga uvi, men er jo nødt..
Noe av det folk ikke snakker om ved graviditet, hehe. Kom liksom sånn i tankene "Skal det være sååå mye?" :p

Hadde mye økt utflod I begynnelsen, noe som også førte til gnagsår mellom lårene, siden jeg konstant ble fuktig. Litt bedre nå I forhold til utfloden, men nå svetter jeg fort x)

Bruker kun bommulstruser, og bind av og til :)
Hørtes ikke godt ut :p kjenner til den ved å svette fort, spesielt hvis det ikke er vinduer i rommet. Sover med vifte om natten, hehe. Noe av det folk ikke snakker om ved graviditet, hehe. Kom liksom sånn i tankene "Skal det være sååå mye?" :p

Back
Topp