Ikke eget sete nei...Vi har også en med på 1,5 år. Er spent på flyturen, vi har ikke bestilt ekstra sete til han.. har dere? Tenker å pakke en sekk med fly-underholdning og krysser fingrene for at han sover mye. Veldig aktiv til vanlig..![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke eget sete nei...Vi har også en med på 1,5 år. Er spent på flyturen, vi har ikke bestilt ekstra sete til han.. har dere? Tenker å pakke en sekk med fly-underholdning og krysser fingrene for at han sover mye. Veldig aktiv til vanlig..![]()
Nei så kjedelig![emoji30] kan jeg spørre om hvorfor du må det? Du hadde ikke fått låv å ta ut en uke ferie til å reise nå da?
Ikke santstøttestrømper/kompresjonsstrømper får du kjøpt på apoteket og i sportsbutikker ihvertfall
![]()
Fikk svangerskapsforgiftning forrige svskap på slutten plutselig etter super form hele vegen. Så de følger nøye med. Kan ikke reise no sted
Ikke eget sete nei...Hun haaaater å sitte fastspent, så flyturer før har gått både bra og dårlig. Men vi reiser på kvelden, så jeg satser på at hun sover noe. Også har hun begynt å kunne sitte lenge å se på f.eks Karsten og Petra, så har med iPaden.
Vi bruker for det meste NRKSuper. Så har vi lastet ned noen episoder av Sangfoni (kjempepopulært!) som hun kan se offline. Største utfordringen er jo å få på henne headset så hun hører noe på flyetVår har bare en flytur bak seg, da var han 8 mnd og sov mesteparten av tiden (selve flyturen var bare en time da).
Tenker også å ta med ipaden. Har du noen gode tips til apper til den alderen?![]()
Vi bruker for det meste NRKSuper. Så har vi lastet ned noen episoder av Sangfoni (kjempepopulært!) som hun kan se offline. Største utfordringen er jo å få på henne headset så hun hører noe på flyet![]()
Vi lastet det ned fra youtube. Er en stund siden nå, og den gang lå det tre hele episoder slått sammen i en. Men den er borte fra YouTube nå ser jeg.Vår elsker også sangfoni, særlig bæ bæ lille lam og blinke blinke stjernelill er populærevisste ikke at man kunne laste ned til offline, det må vi jo gjøre!
![]()
Vi lastet det ned fra youtube. Er en stund siden nå, og den gang lå det tre hele episoder slått sammen i en. Men den er borte fra YouTube nå ser jeg.
Jeg dro til Bulgaria i uke 30 med sønnen min, fikk rier der nede men rakk meg akkurat hjem, før han kom 3 dager etterpå (Fikk utsatt fødselen i 3 dager med riehemmende)
Jeg hadde aldri reist til syden i 3.trimester igjen![]()
Sjekk (reise)forsikringa di - om den dekker - og ring gjerne og spør - her stod det at svangerskap og fødsel ikke dekkes - men da eg spurte om hvorfor ikke, og han eg prata med fikk sjekket litt videre var svaret som følger:
"Normale" plager ift svangerskap dekkes ikke - graviditet er ingen sykdom.
Men: uventede,akutte eller uforutsette ting som skjer i forbindelse med svangerskap eller for tidlig fødsel (før uke 36 tror eg) dekkes som andre sykdommer, inkl full dekning for fødsel i utlandet om det er for tidlig fødsel.
Det blir jo noe veldig annet enn det som står i forsikringsdokumentene nemlig.... gjensidige reise pluss dette, etter å ha fått vite dette ville eg tenkt at ferie er fint - men ville nok sikret meg om at det er ok reise (ikke masse mellomlandinger) og at det er godt helsevesen i nærheten. Men nå er ferien planlagt i norge i år, selv om det kunna frista med litt mer varme