Til Linda23

Kissaa

Glad i forumet
Hei,

må bare kommentere magen din. Så flott den er!

Klem...

Tusen takk dere[:D]

Bildet er tatt i dag!!!

Du ser så fødeklar ut[:D]

Lykke til!! [:D]

Ja er så klar som bare det!!!![;)]

eg er heilt einig! kjempe fin mage[:)] Lykke til med fødselen[:)]

WOW!
For en vakker mage!! ja det må jeg bare få si...........
Masse lykke til Linda!

Lykke til med fødselen Linda 23[:D]

Tusen takk alle sammen[:)] Det var mange komplimenter på en gang!![;)]

Flott mage ja. Søt jente du har bilde av, er det dattern din?

HE HE. DET BLE MYE PÅ DEG[:D] MEN JEG ER ENIG JEG....DEN ER FLOTT[:)] HVORDAN FÅR DERE DE REMSENE PÅ SIDEN DERES MED HVOR LANGT DERE ER PÅ VEI...FÅR DET IKKE TIL JEG..NOEN HAR OGSÅ FARGE PÅ SKRIFTEN..JEG VIL OGSÅ[:(][;)]

Hvis du går inn på testforum og ser på tråden "Oppskrift på ticker" som Fiorelina har laget, ser du hvordan det skal gjøres. Hun er dataeksperten på dette forumet!

Det skal være sikkert og visst at hun er!!![;)]
Fiorelina er TOPPEN!!![:D]
Se å fine mine tickere er blitt...Takekt fra være henne!!![:)]

Ja det er datteren min[:D] (engelen min[:D])

Fherena... gå inn på test-forumet, dær er det en fin oppskrift på hvordan du får deg en ticker... Om du skal ha farge på skrifta "markerer" du setningen og trykker på "color"-knappen og velger farge...

Ja Fiorelina fortjener en hyllest fra alle oss som hun har hjulpet...[:D] Kjempeflink er hun!!!!! Hadde værken hatt bilder eller ticker hadde det ikke vært for henne!!!

Gleder Victoria seg til å bli storesøster? Hun ser ut som ei skikkelig go-jente!

Ja hun gleder seg som bare det, har mast om småsøsken i mange år nå, så det er etterlengtet!!! Tror hun blir en helt fantastisk storesøster!!! [;)]

Så heldig du er som har en så flott datter! Hun kommer sikkert til å hjelpe deg masse med den lille! Lykke til med fødselen (som ikke er langt unna ser jeg!)

[size=4]KJEMPEFLOTT MAGE,LINDA23[/size]

LYKKE TIL MED FØDSELEN

Back
Topp