Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
HE HE. DET BLE MYE PÅ DEG[:D] MEN JEG ER ENIG JEG....DEN ER FLOTT[:)] HVORDAN FÅR DERE DE REMSENE PÅ SIDEN DERES MED HVOR LANGT DERE ER PÅ VEI...FÅR DET IKKE TIL JEG..NOEN HAR OGSÅ FARGE PÅ SKRIFTEN..JEG VIL OGSÅ[:(][;)]
Hvis du går inn på testforum og ser på tråden "Oppskrift på ticker" som Fiorelina har laget, ser du hvordan det skal gjøres. Hun er dataeksperten på dette forumet!
Fherena... gå inn på test-forumet, dær er det en fin oppskrift på hvordan du får deg en ticker... Om du skal ha farge på skrifta "markerer" du setningen og trykker på "color"-knappen og velger farge...
Ja Fiorelina fortjener en hyllest fra alle oss som hun har hjulpet...[:D] Kjempeflink er hun!!!!! Hadde værken hatt bilder eller ticker hadde det ikke vært for henne!!!
Så heldig du er som har en så flott datter! Hun kommer sikkert til å hjelpe deg masse med den lille! Lykke til med fødselen (som ikke er langt unna ser jeg!)