H
Hanne1090
Guest
Ringte legekontoret gråtende, og tryglet om haste-ul. Fikk legetime kl 14.
Jeg blør friskt blod, og har blødd igjennom buksa..

Jeg blør friskt blod, og har blødd igjennom buksa..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Jeg ba om å få komme til ul idag, fordi jeg er veldig usikker på om psyken min takler å gå hele helgen uten å vite.
Ulempen med å bo på en liten plass er kapasiteten til helsevesenet. Gynekologen kunne ikke ta meg inn idag, jeg må vente til over helgen.
Legen sjekket meg, men fant ikke cervix så hun kunne ikke si så mye.
Nå må jeg gå hele helgen å bekymre meg for blødninger, smerter, sa/ma og exu.![]()
Kjenner veldig godt igjen den følelsenden er ikke god.. Får håpe du får svar på mandag..
Krysser alt for deg! [emoji170] håper virkelig at det går bra og at det går fort over. [emoji175]Jeg ba om å få komme til ul idag, fordi jeg er veldig usikker på om psyken min takler å gå hele helgen uten å vite.
Ulempen med å bo på en liten plass er kapasiteten til helsevesenet. Gynekologen kunne ikke ta meg inn idag, jeg må vente til over helgen.
Legen sjekket meg, men fant ikke cervix så hun kunne ikke si så mye.
Nå må jeg gå hele helgen å bekymre meg for blødninger, smerter, sa/ma og exu.![]()
Krysser alt for deg! [emoji170] håper virkelig at det går bra og at det går fort over. [emoji175]