Til legen kl 14..

• Trådstarter Trådstarter Hanne1090
  • Opprettet Opprettet
H

Hanne1090

Guest
Ringte legekontoret gråtende, og tryglet om haste-ul. Fikk legetime kl 14.

Jeg blør friskt blod, og har blødd igjennom buksa.. :( :(

Ånei!!
Sender deg mange positive tanker og varme klemmer ❤❤❤❤

Å nei :( krysser fingrene for at spiren sitter ennå <3 stoooor klem! Jeg hadde en lignende episode med første når jeg var i uke 6, fylte et bind og litt til.. det gikk heldigvis bra.. håper på samme utfall for deg
Masse lykke til <3

Ånei :( håper alt går bra..

Har hørt om mange som har blødd igjennom hele svangerskapet men fortsatt gått bra. Krysser fingrene for deg<3

Lykke til, krysser fingrene <3

Huff, sender en klem eller tre og krysser fingrene for deg

Jeg ba om å få komme til ul idag, fordi jeg er veldig usikker på om psyken min takler å gå hele helgen uten å vite.
Ulempen med å bo på en liten plass er kapasiteten til helsevesenet. Gynekologen kunne ikke ta meg inn idag, jeg må vente til over helgen.
Legen sjekket meg, men fant ikke cervix så hun kunne ikke si så mye.

Nå må jeg gå hele helgen å bekymre meg for blødninger, smerter, sa/ma og exu. :(

Jeg ba om å få komme til ul idag, fordi jeg er veldig usikker på om psyken min takler å gå hele helgen uten å vite.
Ulempen med å bo på en liten plass er kapasiteten til helsevesenet. Gynekologen kunne ikke ta meg inn idag, jeg må vente til over helgen.

Nå må jeg gå hele helgen å bekymre meg for blødninger, smerter, sa/ma og exu. :(

Kjenner veldig godt igjen den følelsen :( den er ikke god.. Du kubb

Krysser alt for deg! [emoji170] håper virkelig at det går bra og at det går fort over. [emoji175]

Back
Topp