Til jula er vi

YouNameIt

Elsker forumet
rundt halvveis på vei!

Denne høytiden blir fin for alle som har en liten eller to i magen og kanskje ikke har råd til alt, så nå kan vi ønske oss noe til jul. Og en fordel ekstra, vi som vil vite kjønn får vite før jula! En julegave på forskudd på en måte. Perfekt, ikke sant?

Hvor lang er ønskelista deres? Hva står på den?

Oooh, vi er lenger enn halvveis! Jeg er rundt 25-26 uker til jul
Og såå deilig å være langt over de slitsomme første 3 månedene i høytiden.
Jeg kommer dog ikke til å ønske meg noe til babyen.. føler ikke det er helt riktig. Forøvrig tror jeg det blir en fin jul <3

Jeg er litt over halvveis på julaften (hvis jeg ikke tar feil) :D
Har ikke tenkt så mye på ønskelista enda :) Tenker mest på hva jeg skal kjøpe til folk :D Og hva jeg skal kjøpe til lillegutt :)

Imogene skrev:
Oooh, vi er lenger enn halvveis! Jeg er rundt 25-26 uker til jul
Og såå deilig å være langt over de slitsomme første 3 månedene i høytiden.
Jeg kommer dog ikke til å ønske meg noe til babyen.. føler ikke det er helt riktig. Forøvrig tror jeg det blir en fin jul <3

Hmm, lurer på hvor mange uker er man når man har termin 1. og 30. april? :)
Ja, alt i jula er så godt, superdupert at vi er ferdige med de slitsomme første 3 mndene før jula! :D Den er god :)

Ja, tenk på det, herlig! Jeg gleder meg veldig til jul. Jeg har ikke tenkt så mye på hva jeg ønsker meg til babyen egentlig. Mamma og pappa har sagt at de vil kjøpe barnevogn, så bortsett fra det har jeg ingen ønsker.

Jeg har ingen barn fra før, så jeg vet ærlig talt ikke hva man ønsker seg... vil jo ikke ønske for mye store ting heller, er ikke kravstor. Det er jo samtidig dumt å ønske seg klær og leker av alle.

Unnimamma91 skrev:
Jeg er litt over halvveis på julaften (hvis jeg ikke tar feil) :D
Har ikke tenkt så mye på ønskelista enda :) Tenker mest på hva jeg skal kjøpe til folk :D Og hva jeg skal kjøpe til lillegutt :)

Da er vi to ang. ønskelista :) Da noen spurte meg om hva jeg ønsker meg til jul fikk jeg bare jernteppe :P

Glede meg og er vel over 25 uker da:) har jo det meste av utstyr til babyen siden dette er 2 gangs så må tenke litt på ønskeliste, ønskeliste til 2 åringen er klar da :)) er selv ferdig med julegavene, holder bare på med pakkekalenderen til gutten vår , så ser veldig fram til å bare kose oss i jula:D håper vi får vite kjønn på ul 1 nov da :)

Tittetitt skrev:
Ja, tenk på det, herlig! Jeg gleder meg veldig til jul. Jeg har ikke tenkt så mye på hva jeg ønsker meg til babyen egentlig. Mamma og pappa har sagt at de vil kjøpe barnevogn, så bortsett fra det har jeg ingen ønsker.

Jeg har ingen barn fra før, så jeg vet ærlig talt ikke hva man ønsker seg... vil jo ikke ønske for mye store ting heller, er ikke kravstor. Det er jo samtidig dumt å ønske seg klær og leker av alle.

Good :D Så snilt av moren og faren din! Mine sa ikke noe om gaver, men størrelse spiller ingen rolle. Vi har heller ingen barn fra før, og det er ikke lett, nei :) Familien vår er litt sånn som "hva trenger dere? eller hva trenger barnet deres?", og vi lurer på å fordele ønskelista til begge familiene slik at vi får det meste som vi trenger. Hmmm :)

Lucas09 skrev:
Glede meg og er vel over 25 uker da:) har jo det meste av utstyr til babyen siden dette er 2 gangs så må tenke litt på ønskeliste, ønskeliste til 2 åringen er klar da :)) er selv ferdig med julegavene, holder bare på med pakkekalenderen til gutten vår , så ser veldig fram til å bare kose oss i jula:D håper vi får vite kjønn på ul 1 nov da :)

Oi, da regner jeg med at du har termin i begynnelsen av april :) What? Ferdig med julegaver nå allerede? Jøss! *Imponert!* ;D Vi har bare begynt :P Spennende! Har dere planer om å nevne hvilket kjønn her etter UL?

Påskeharen skrev:

Lucas09 skrev:

Oi, da regner jeg med at du har termin i begynnelsen av april :) What? Ferdig med julegaver nå allerede? Jøss! *Imponert!* ;D Vi har bare begynt :P Spennende! Har dere planer om å nevne hvilket kjønn her etter UL?

ja har foreløpig termin vertfall 3 april :) ferdig ja og deilig er det :)) så lenge de ser kjønn så blir det nevnt her ja :D gleder meg som en liten unge til ul , Hehe :D

Gleder meg masse til jul :-) Kose oss med magen som det sikkert er litt størrelse på da <3 Ønskelista ja....vi har flyttet inn i nyhus så ønsker oss ting til huset som vi trenger :-))

Gleder meg til å gå gravid i jula :) Er over 25 uker når julekvelden tikker inn, så jeg regner med det begynner å bli litt str på meg da :p

Har ikke ønska oss noe til jul ennå. Må vel snart begynne å tenke på det :)

Vi er akkurat 24 uker (6 mnd) lille julaften :-) Gleder meg veldig til den goe maten, og til pakker. Jeg tenker mest på hva jeg skal kjøpe til andre, det er noe av det koseligste jeg vet :-) Skal på juleshopping i Gøteborg med svigerinne og svoger. Så da tror jeg det blir billig vognhandel ved grensa :-)

Hadde vært gøy å få litt gaver til babisen til jul, men tror ikke vi skal ønske oss noe. Vet vi får vogn og bilstol av familie.

Forventer ikke å få noe til babyen til jul. Blir rart å ønske noe til en som ikke blir født før 4 mnd etterpå ;-) Satser heller på å ønske oss ting vi trenger til huset, så kan vi selv kjøpe babyting. Kommer nok til å få endel til babyen når den tid kommer uansett :)

Tuppsnupp skrev:
Forventer ikke å få noe til babyen til jul. Blir rart å ønske noe til en som ikke blir født før 4 mnd etterpå ;-) Satser heller på å ønske oss ting vi trenger til huset, så kan vi selv kjøpe babyting. Kommer nok til å få endel til babyen når den tid kommer uansett :)

Helt enig :o)

Jeg er 24+6 på julaften ;) I følge den terminen jeg har nå iallefall! hehe. Gleder meg veldig til jul, er så koselig med familie, god mat, masse gøy på tv og ikke minst, gaver Vi kommer ikke til å ønske oss noe til babyen til jul.. syntes det blir litt feil å ønske seg noe til den i magen, som ikke kommer før i april! 

Vi skal få vogn av svigermor da  Det er vi veldig glade for, og det må nok kjøpes rundt juletider.. så det kan vi jo si blir en julegave! 

Men jeg aner ikke hva jeg ønsker meg jeg :P Kanskje noe kosmetikk produkter... regner med at kroppen kan trenge å freshes litt opp da ;) Men vi får se, kan hende det dukker opp noen ønsker etterhvert... Må først og fremst tenke på hva vi skal kjøpe til alle de andre!! Har ikke fått begynt enda... puh!!

Jeg gleder meg veldig til jul, jul betyr bursdag også her i huset og i år blir lillegutten 3 år! 

I utganspunktet skal jeg jobbe julaften i år, men har skrevet at jeg ønsker fri og håper sjefen min klarer å ordne det. 

Vi kommer ikke til å ønske oss ting til babyen til jul. Vi gjorde ikke det sist heller (altså, ønsket oss ting før han ble født.) Det blir helt feil for oss. 

~testomania~; Lurt! :) Romjula- og januarsalg er ikke dumt! :) Det blir krig mellom de gravide i byen :P
Jeg er over 25 uker på julaften, tror jeg. Får se hva ordinær UL sier :) *Spent* Heldige dere er som kommer til å få mye fint fra familien :) Ja, forstår godt. Jeg tror jeg også hadde blitt roligere med nr. 2, fordi nå som jeg er førstegangs at alt er nytt og føler meg litt stressa ;)

Unnimamma91; Koselig :) Jeg skulle ønske jeg var 24 uker i stedet for 25+ den 24. desember. Hadde vært lettere å huske :P

Blistex
; Mhm, jeg også :) Gleder meg noe vilt til alt med jul å gjøre når den hellige tiden kommer ;D

Lykke'i'magen; Heldiggris! :P Ja, enig med deg om maten. Den har som alltid vært himmelsk! God tur til Gøteborg, og kos dere maks der :D Håper dere finner masse fint å gi til andre til jul :)

Tuppsnupp
; Ja, forstår poenget ditt :) Greit for oss med 50/50 enn 100% til babyen :)

Imogene; :)

Aprilblomsten; Ja, enig :D Ja, forstår :) Håper dere får noe som dere forventer å få til jul :) Ja, ikke lett å finne ut hva alle skal få til jul. Jeg sliter med å finne noe til de store enn små :)

Dunn; Oi, så koselig! :D Jeg og forloveden min gjorde ikke noe den måneden der vi ikke ønsker å få barn i desember ;) Det vil nok ordne seg for snille piker! :D Krysser fingrene for at du får fri på julaften :)

Påskeharen skrev:
~testomania~; Lurt! :) Romjula- og januarsalg er ikke dumt! :) Det blir krig mellom de gravide i byen :P
Jeg er over 25 uker på julaften, tror jeg. Får se hva ordinær UL sier :) *Spent* Heldige dere er som kommer til å få mye fint fra familien :) Ja, forstår godt. Jeg tror jeg også hadde blitt roligere med nr. 2, fordi nå som jeg er førstegangs at alt er nytt og føler meg litt stressa ;)

Unnimamma91; Koselig :) Jeg skulle ønske jeg var 24 uker i stedet for 25+ den 24. desember. Hadde vært lettere å huske :P

Blistex
; Mhm, jeg også :) Gleder meg noe vilt til alt med jul å gjøre når den hellige tiden kommer ;D

Lykke'i'magen; Heldiggris! :P Ja, enig med deg om maten. Den har som alltid vært himmelsk! God tur til Gøteborg, og kos dere maks der :D Håper dere finner masse fint å gi til andre til jul :)

Tuppsnupp
; Ja, forstår poenget ditt :) Greit for oss med 50/50 enn 100% til babyen :)

Imogene; :)

Aprilblomsten; Ja, enig :D Ja, forstår :) Håper dere får noe som dere forventer å få til jul :) Ja, ikke lett å finne ut hva alle skal få til jul. Jeg sliter med å finne noe til de store enn små :)

Dunn; Oi, så koselig! :D Jeg og forloveden min gjorde ikke noe den måneden der vi ikke ønsker å få barn i desember ;) Det vil nok ordne seg for snille piker! :D Krysser fingrene for at du får fri på julaften :)

Etter 17 månder prøving og hormonkurer så prøver man de månedene man kan prøve! Det var en koselig jul å vente på den lille og vi fikk verdens beste julegave <3 

Back
Topp