*aprilglede*
Glad i forumet
Jeg er i uke 24 da, og ser vel sikkert ut som jeg er fødeklar med de to nurkene i magen...:) Lurer på hva jeg skal gå med..hmm....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dunn skrev:
~testomania~; Lurt! :) Romjula- og januarsalg er ikke dumt! :) Det blir krig mellom de gravide i byen :PPåskeharen skrev:
Jeg er over 25 uker på julaften, tror jeg. Får se hva ordinær UL sier :) *Spent* Heldige dere er som kommer til å få mye fint fra familien :) Ja, forstår godt. Jeg tror jeg også hadde blitt roligere med nr. 2, fordi nå som jeg er førstegangs at alt er nytt og føler meg litt stressa ;)
Unnimamma91; Koselig :) Jeg skulle ønske jeg var 24 uker i stedet for 25+ den 24. desember. Hadde vært lettere å huske :P
Blistex; Mhm, jeg også :) Gleder meg noe vilt til alt med jul å gjøre når den hellige tiden kommer ;D
Lykke'i'magen; Heldiggris! :P Ja, enig med deg om maten. Den har som alltid vært himmelsk! God tur til Gøteborg, og kos dere maks der :D Håper dere finner masse fint å gi til andre til jul :)
Tuppsnupp; Ja, forstår poenget ditt :) Greit for oss med 50/50 enn 100% til babyen :)
Imogene; :)
Aprilblomsten; Ja, enig :D Ja, forstår :) Håper dere får noe som dere forventer å få til jul :) Ja, ikke lett å finne ut hva alle skal få til jul. Jeg sliter med å finne noe til de store enn små :)
Dunn; Oi, så koselig! :D Jeg og forloveden min gjorde ikke noe den måneden der vi ikke ønsker å få barn i desember ;) Det vil nok ordne seg for snille piker! :D Krysser fingrene for at du får fri på julaften :)
Etter 17 månder prøving og hormonkurer så prøver man de månedene man kan prøve! Det var en koselig jul å vente på den lille og vi fikk verdens beste julegave <3
Forresten, Påskeharen! Har du tatt plumbotesten enda?Unnimamma91 skrev:
BlackBeauty skrev:
Forresten, Påskeharen! Har du tatt plumbotesten enda?Unnimamma91 skrev:
Er det noen som har prøvd den?? skulle hatt en egen statestikk på dette
vi kommer til å være 25 uker på julaften, og 20 desember har vi fått time til 3d ul gratis, siden JM ikke var fornøyd med forrige UL hun gav oss :D yaaay!Fucoc skrev:
Jeg håper jo jeg får noe til babyen. Husker forrige gang jeg gikk gravid på juleaften fikk jeg hjemmestrikk av min manns bestemor. Det var i mine øyne en av de fineste gavene.
Ellers syns jeg det blir rart å ønske seg noe spesifikt til babyen til jul, men sier ikke nei takk om jeg får noe! :D
Vi har heldigvis det meste av de dyre tingene fra nr. 1 i behold, så jeg skal kun ønske meg "kos-til-mor-gaver", slik som massasje, aromaterapi, tur til frisør etc... Haha! Tenker det gjør godt med litt luksus når vi bikker 2012 og magene vokser og det er tungt å trakke i slaps og snø... Uhg!Klatten skrev: