Feyra
Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sommerfuglene 2017
Søvnløs i september 2025
Pumpkin Bumps 2025
Sa ifra til sjefen for to uker siden, for jeg har vært veldig mye kvalm og hatt mer hjemmekontor enn noen gang. Gruet meg veldig da jeg er relativt ny, vi er få i teamet, og jeg jobber en del med utviklingsprosjekter i tillegg til det jeg egentlig er ansatt for å gjøre. Har lyst til å fortsette med det, men var redd jeg ble tatt bort fra det.
Heldigvis var han bare positivt, og skulle allerede igang med å finne en erstatter til når jeg skulle ut i permisjon. Og hans første reaksjon var å være genuint glad på våre vegne, han ville ikke høre snakk om at jeg hadde dårlig samvittighet. Så det var en fin opplevelse.
Heldigvis var han bare positivt, og skulle allerede igang med å finne en erstatter til når jeg skulle ut i permisjon. Og hans første reaksjon var å være genuint glad på våre vegne, han ville ikke høre snakk om at jeg hadde dårlig samvittighet. Så det var en fin opplevelse.
En viktig person i livet mitt vet det ikke enda, for ville egentlig ta det i person (som hun gjorde med meg når hun gikk gravid), men nå vet såpass mange i bygda her det at jeg er redd foreldrene hennes får høre det fra noen, så må vel nesten bare ta det på telefon.