Til hvem, og når, deler dere nyheten? ✨

Sa ifra til sjefen for to uker siden, for jeg har vært veldig mye kvalm og hatt mer hjemmekontor enn noen gang. Gruet meg veldig da jeg er relativt ny, vi er få i teamet, og jeg jobber en del med utviklingsprosjekter i tillegg til det jeg egentlig er ansatt for å gjøre. Har lyst til å fortsette med det, men var redd jeg ble tatt bort fra det.

Heldigvis var han bare positivt, og skulle allerede igang med å finne en erstatter til når jeg skulle ut i permisjon. Og hans første reaksjon var å være genuint glad på våre vegne, han ville ikke høre snakk om at jeg hadde dårlig samvittighet. Så det var en fin opplevelse.

Nå begynner snart de fleste å vite det, tiltross for at jeg personlig har sagt det til kun 6 personer. Viser seg som venta at ingen kan holde på hemmeligheter. :hilarious: En viktig person i livet mitt vet det ikke enda, for ville egentlig ta det i person (som hun gjorde med meg når hun gikk gravid), men nå vet såpass mange i bygda her det at jeg er redd foreldrene hennes får høre det fra noen, så må vel nesten bare ta det på telefon.

Vi har drevet med IVF i mange år, og mistet mange ganger, så her er det et helt følge som har fått vite det fra positiv test dpo 7. Nå som uke 12 ble passert forrige uke fikk enda flere vite det. Resterende får beskjed fra rundt uke 23 tenker vi. Offisielt sies vel ingenting på sosiale medier før baby er trygt ute. Til type kolleger og perifere venner.

Jeg skal si det til sjefen i dag. 13+1 og akkurat vært på tidlig ordinær ultralyd. Må bare få fortalt det nå for magen begynner å bli synlig, haha.

Har delt til familie for noen uker siden og litt venner etter hvert. Snakket med lederen min i dag. Var litt nervøs før det, for det medfører jo en del jobb å skaffe vikar osv. Det gikk bare godt og hun var så hyggelig. Jeg gråt likevel. Oh well

Nå begynner snart de fleste å vite det, tiltross for at jeg personlig har sagt det til kun 6 personer. Viser seg som venta at ingen kan holde på hemmeligheter. :hilarious: En viktig person i livet mitt vet det ikke enda, for ville egentlig ta det i person (som hun gjorde med meg når hun gikk gravid), men nå vet såpass mange i bygda her det at jeg er redd foreldrene hennes får høre det fra noen, så må vel nesten bare ta det på telefon.
Det er alltid noen som ikke klarer å holde munn. Utrolig irriterende og skuffende. Man ser jo for seg en viss rekkefølge med hvem som bør få vite det når.

Back
Topp