For en reise!!!:wideyed: Er så glad dere fikk gode nyheter til slutt. Og når alt er bra; så utrolig bra du skriver! Men det her var helt sykt! Kjenner jeg er glad jeg aldri tok NIPT test, om man kan få så feile svar... sender deg en kjempeklem ❤️

Tusen takk for fine ord ❤️
 
Hei! Jeg ble tipset om å lese denne tråden etter diskusjon om NIPT (jeg har selv båret barn med T18 og fikk ikke vite før sent uke 21, og skulle så gjerne ønske jeg hadde tatt NIPT og funnet det ut rundt uke 12 istedenfor siden det heller ikke ble oppdaget avvik på TUL).

Jeg lurer på hvordan det har gått med deg nå som barna er ute? Har det vist seg at begge er helt friske?

Ønsker deg alt godt, og leit å lese om opplevelsen din :Heartred

Hei og takk for meldingen ❤️ jeg håper alt går bra med deg/dine! ❤️ Jeg stiller meg positiv til NIPT tross min egen erfaring, og ser mye nyte i slik testing, så lenge man kan også får tilgang til kompetent rådgiving - som ikke var tilfellet her.

Det går veldig bra med oss! Jeg må likevel innrømme at jeg blir fortsatt emosjonell av å tenke på hvor vanskelig det var å stå i dette. Det er veldig rart å tenke tilbake til denne tiden.

Våre barn er helt perfekte. Nydelige, rett og slett ❤️ Takk som spør ❤️
 
Hei og takk for meldingen ❤️ jeg håper alt går bra med deg/dine! ❤️ Jeg stiller meg positiv til NIPT tross min egen erfaring, og ser mye nyte i slik testing, så lenge man kan også får tilgang til kompetent rådgiving - som ikke var tilfellet her.

Det går veldig bra med oss! Jeg må likevel innrømme at jeg blir fortsatt emosjonell av å tenke på hvor vanskelig det var å stå i dette. Det er veldig rart å tenke tilbake til denne tiden.

Våre barn er helt perfekte. Nydelige, rett og slett ❤️ Takk som spør ❤️
Tusen takk for svar! Jeg har tenkt mye på dere og faktisk hatt en fane med denne siden oppe helt siden jeg leste historien din. Hadde så lyst å lese at alt ordnet seg til slutt, så dette var skikkelig fint å lese. :Heartred

Din historie er vel et prakteksemplar på at screeningtesting ikke alltid er positivt, spesielt når det ikke er god oppfølging i etterkant. Får håpe kvinnene som opplever falskt utslag i fremtiden blir godt ivaretatt nå som NIPT er lov i Norge også.
 
Back
Topp