Til ettertanke: skjult gruppe for September 2015 :)

• Trådstarter Trådstarter Moderator Stine
  • Opprettet Opprettet
Er enig i at det kan være lurt å vente litt slikt at de med sene temindatoer også får vært med, men høres fint ut med skjult gruppe :)

Det høres i grunnen bra ut det. Men om man ikke er aktiv en periode, blir man kasta ut da? Formen er varierende og livet ellers krever sitt, å da er ikke forumet det som blir prioritert bestandig.

Høres bra ut:-)

For min del så har eg ikkje vore medlem i 30 daga før i midten av februar - og det er heilt sikkert fleire av oss. Får ikkje vi vere med før då? Det er jo litt dumt evt...

Skjult gruppe høres bra ut! :-) jeg synes også kriteriene for gruppa er gode, 30 dager er ikke lang tid med tanke på hvor mange dager vi faktisk går gravide ;-) kjør på :-D

Høres supert ut :) når vet jeg at jeg har skrevet 50 innlegg? :p

Er du på data? Hvis du trykker på nicket ditt under bildet til venstre her, så kommer det opp en liten svart boks. Inni den står det hvor mange innlegg du har. Du har skrevet 24 nå ;) Kanskje du kan finne det på andre måter også, men slik gjør jeg det :)

Er du på data? Hvis du trykker på nicket ditt under bildet til venstre her, så kommer det opp en liten svart boks. Inni den står det hvor mange innlegg du har. Du har skrevet 24 nå ;) Kanskje du kan finne det på andre måter også, men slik gjør jeg det :)
Nei jeg har app på tlf :) takk for tipset, fant akkurat ut hvordan jeg gjør det på appen :)

Viktig å huske på at antall innlegg gjelder alle innlegg man har skrevet på hele forumet. For å bli med i skjult gruppe må du skrive 50 innlegg her inne i September 2015 :)

Høres bra ut det :-) går sikkert an å bli medlem der etterhvert også? For oss som ikke kommenterer så altfor mye så tar det vel litt tid å få 50 innlegg inne på september-forumet :-)

Back
Topp