Til ettertanke: skjult gruppe for September 2015 :)

• Trådstarter Trådstarter Moderator Stine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Stine

Guest
Hei jenter, nå er det slik at dere har såpass mange innlegg på terminforumet at dere kan få tilgang til skjult gruppe.
Før vi kan sette opp skjult gruppe, må det velges en tilgangssansvarlig og velges et navn på den skjulte gruppen.

Jeg foreslår følgende:

Tenk litt på det, diskuter det gjerne dere i mellom, men ta dere god tid. Det er fremdeles noen som ikke har testet positivt, og jeg synes at alle bør få lov til å være med å bestemme i termingruppa si. Selvom man får termin sent i måneden, bør man få si sitt angående slike ting =) Dere er veldig aktive, og dette er supert. La oss ønske de siste velkommen de neste ukene, så blir vi enige om tilgangsansvarlig og navn i slutten av denne måneden.

Det er fullt mulig å bytte tilgangsansvarlig ved behov (skulle noen være så uheldig å miste f.eks). Tilgangsansvarlig får tilgang til Babyverdens VIP-forum og vil holde en dialog med meg/Forumansvarlig ifht tilganger til skjult gruppe.

Kriterier for skjult gruppe:

*må ha vært medlem på forumet i 30 dager
*ha et ordentlig nick (ikke bkno1243242osv)
*ha skrevet minimum 50 innlegg inne på terminforumet

DET VIL KOMME MER INFO OM SKJULT GRUPPE NÅR DENNE BLIR OPPRETTET =)

Navn på skjult gruppe:
Kom med forslag i en tråd, så kan det lages en stemmetråd siden. Jeg er gjerne behjelpelig til å lage stemmetråd. :)

Hva sier dere, høres dette greit ut?
Ta gjerne evt spørsmål osv i denne tråden, så skal jeg svare så godt og fort jeg kan =)

Kanskje et dumt spørsmål men - hva er en skjult gruppe? Og hva er fordelene med det? :)
En skjult gruppe er en gruppe som bare medlemmene som oppfyller kriteriene kan få tilgang til. Det blir mer privat, og der kan man dele ting man ikke nødvendigvis vil dele med "resten av verden".

Veldig mange er restriktive på bilder av barna sine og seg selv, og ønsker ikke dele så mye privat på offentlige forum.
En skjult gruppe gjør at dere kan bli bedre kjent, kan ta opp sensitive temaer og øke samholdet =)

Høres veldig fint ut! :)

Juppjupp =)

Høres fint ut, men hvordan ser man hvor mange innlegg en har gjort her da?

Høres bra ut det ;-)

Back
Topp