Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jenta mi var sånn når hun var baby. Fikk beskjed av HS om at hun måtte få den nærheten hun hadde behov for. De har jo trossalt vært i et trygt miljø i 9 måneder, så det er ikke like lett for alle å komme ut i den store verdenMå bare si at jeg faktisk blir veldig glad av å lese at det ikke bare er min baby som er avhengig av kroppskontakt for å sove godt! Får høre at min baby blir bortskjemt, og at hun ikke blir å klare å sove alene. Og det føles ikke så godt for et mammahjerte som bare vil at bebis skal ha det bra. Men jeg står likevel på mitt, og kommer til å gi henne den nærheten hun viser at hun trenger uansett hva andre måtte mene
Det var en som sa at "hvordan kan vi lære barna å være trygge ved å gjøre dem utrygge?" Jeg har ingen tro på lærdom fra gamle skolen hvor barna skal skrike seg i søvn og bli vant til å være alene. Her samsoves det en stund til.Må bare si at jeg faktisk blir veldig glad av å lese at det ikke bare er min baby som er avhengig av kroppskontakt for å sove godt! Får høre at min baby blir bortskjemt, og at hun ikke blir å klare å sove alene. Og det føles ikke så godt for et mammahjerte som bare vil at bebis skal ha det bra. Men jeg står likevel på mitt, og kommer til å gi henne den nærheten hun viser at hun trenger uansett hva andre måtte mene
Det var en som sa at "hvordan kan vi lære barna å være trygge ved å gjøre dem utrygge?" Jeg har ingen tro på lærdom fra gamle skolen hvor barna skal skrike seg i søvn og bli vant til å være alene. Her samsoves det en stund til.
Helt enig. Vi både samsover og bærer i sjal og bæreseleJenta mi var sånn når hun var baby. Fikk beskjed av HS om at hun måtte få den nærheten hun hadde behov for. De har jo trossalt vært i et trygt miljø i 9 måneder, så det er ikke like lett for alle å komme ut i den store verden