Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spørs jo om bebisen vil ligge i egen seng Jeg flytta han når han var to uker. Tenkte vi måtte få bruke den vugga ogsåNår tenker dere å flytte bebis i egen seng?
Først så tenkte jeg å forsøke etter seks uker. Men det er jo bare to uker til! Jeeez.. jeg har blitt sånn som jeg ikke skulle bli.. hehe. Alle teoriene mine rakner i praksis.
Vugga går fint på dagen. ser ikke ut som det er noe håp med det første, men når skal man begynne å prøve? (Har jo folk i familien som samsover etter 11 år. DET skjer ikke her assa.. haha)Spørs jo om bebisen vil ligge i egen seng Jeg flytta han når han var to uker. Tenkte vi måtte få bruke den vugga også
Åherreguuuud... eget rom er leeenge til!! Hehe. Tenkte mer på den sprinkelsenga som står ubrukt ved siden av senga mi.Vel, hun må sove sammen med meg til hun er stor nok til å komme til meg selv, uten at jeg må stå opp for å hente henne. Jeg setter ikke bena på gulvet unødvendig nattestid. Etterhvert sjekker jeg hva hun vil selv, så blir vi vel enige. Storebror flyttet på eget rom da han var ca 20 mnd, storesøster var 13 mnd da hun flyttet sammen med broren.
Åja, den sprinkelsenga som står festet til min seng har jeg begynt å bruke til oppbevaring av rent babytøy, var det meningen at man skulle ha en baby der? Jeg kan velge mellom at hun sover en time i den, eller 3-4 timer i strekk inntil meg, så den sengen står ubrukt. Hun kan legge seg der når hun vil selv, jeg må bare rydde den først... Jeg planlegger ikke så mye slik egentlig, bare ser an hvordan det blir. Det er jo bare å prøve den litt innimellom hvis du vil, så ser du hva som er greit for babyen.Åherreguuuud... eget rom er leeenge til!! Hehe. Tenkte mer på den sprinkelsenga som står ubrukt ved siden av senga mi.
Søsteren min gjorde det til hun var 16. Hahaha. Med bare mamma de siste 6 årene daVugga går fint på dagen. ser ikke ut som det er noe håp med det første, men når skal man begynne å prøve? (Har jo folk i familien som samsover etter 11 år. DET skjer ikke her assa.. haha)
Når tenker dere å flytte bebis i egen seng?
Først så tenkte jeg å forsøke etter seks uker. Men det er jo bare to uker til! Jeeez.. jeg har blitt sånn som jeg ikke skulle bli.. hehe. Alle teoriene mine rakner i praksis.