Til dere som har vært på OUL...

Her stemte magefølelsen :) Har sagt hele veien at det er en gutt, og det endte opp med at jeg refererte til «han i magen» osv. Når jordmor spurte om vi ville vite kjønnet så sa jeg at jeg egentlig ikke trengte å få vite, for det var så klart for meg at han var en gutt :hilarious: Så litt flaks det faktisk var det også da :hilarious: Hadde vært ganske morsomt dersom det hadde vist seg at det var en jente :)
 
Både jeg og mannen hadde litt magefølelse på at det ble en jente, men på ultralyden fikk vi vite at det bor en liten gutt i magen. Så her stemte magefølelsen ikke!
 
Her stemte magefølelsen :) Har sagt hele veien at det er en gutt, og det endte opp med at jeg refererte til «han i magen» osv. Når jordmor spurte om vi ville vite kjønnet så sa jeg at jeg egentlig ikke trengte å få vite, for det var så klart for meg at han var en gutt :hilarious: Så litt flaks det faktisk var det også da :hilarious: Hadde vært ganske morsomt dersom det hadde vist seg at det var en jente :)


Haha så herlig da!! :)
 
Magefølelsen min stemte - at de ikke klarte å se kjønn.
 
Magefølelsen stemte. Vi trodde gutt og det er gutt. Mtp at det bare er gutter i nærmeste familie hos han og hos meg er alle førstefødte gutter, så var sjansen stor for gutt :happy:
 
Har ikke hatt noen særlig sterk følelse på kjønn denne gangen, men mannen trodde gutt så jeg var litt på gli der, der viser seg å være en liten bror så han hadde helt rett :Heartblue
 
Magefølelsen min stemte ikke Her blir det ei jente til. Storesøster fikk rett ❤️
 
Var nesten helt sikker på jente, å det stemte :)
 
Magefølelsen stemte :happy: Selv om formen har vært hakket dårligere nå enn sist, følte jeg det var gutt nr 2.
 
Vi har bestemt oss for å ikke vite kjønnet denne gangen, men magefølelsen sier gutt:Heartblue:Heartpink
 
Back
Topp