Husk at det er et helt vanlig symptom å ha litt mensmurringer, både i rygg og mageregion, det er livmora som vokser! Jeg har mistet én gang, og når jeg ser tilbake på det så er det som noen skrev over her at det begynte med at jeg kjente meg mer opplagt og niplene sluttet å være ømme (de hadde vært veldig såre frem til da), så kom det litt blod på et tørk, det gikk et par dager og da kom det en stor blødning og veldig sterke menssmerter, kjente på en måte at livmoren knøyt seg sammen for å presse ut det som var :/ så det var som et slags nedpress i ryggen og foran på sidene av livmor (som sterke menssmerter for min del).
Dette svangerskapet hadde jeg også vondt i korsryggen, fra uke 4 egentlig, har hatt det frem til uke 10. Dette var ikke sånne nedrykk-smerter, mer konstant øm/støl/stiv i ryggen, selv når jeg lå helt i ro. Fikk vite på tul i uke 8+0 at jeg hadde litt bakovervendt livmor og tenker at det gir jo iallefall grunnlag for smerter i ryggen når livmoren vokser!
Ta et dypt pust og prøv å slappe av

det er ikke lett, men det er uansett ikke noe du får gjort fra eller til for å endre noe på det som skjer i kroppen din! Jeg krysser fingrene for at det bare er lille spire som trenger mer plass der nede