Gråspurv
Glad i forumet
ÅAlle tre gangene har jeg fått en fing i rumpa med beskjed om å knipe, for å sjekke muskelen
Nei det er ikke standard på mitt sykehus å sjekke det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ÅAlle tre gangene har jeg fått en fing i rumpa med beskjed om å knipe, for å sjekke muskelen
Jeg har født på kk, merkelig at de har forskjellige rutiner på sånn ting egentligÅ
Nei det er ikke standard på mitt sykehus å sjekke det.
Skriver under på finger i rompaAt pust og kontroll på den kan gi veldig god smertelindring.
At du får en fing i rumpa etterpå
At det kan være svææært vondt å gå på do etterpå
Hadde svangerskapsdiabetes nå siste gangen, og har observert både her inne og i svangerskapsgruppa på Facebook at det er forskjellige opplegg alt etter hvilket sykehus der også.Jeg har født på kk, merkelig at de har forskjellige rutiner på sånn ting egentlig
De gir selfølgelig beskjed om at det kommer en fingBrystsprengen før melka setter inn var verre enn å føde... Andre gangen tydde jeg til paracet for alt av vondter etter fødselen. Man har nok å tenke på om man ikke skal ha vondt også.
Finger i rumpa har jeg aldri hørt om... Og kommer noen og stikker en finger i rumpa på deg uten å spørre så er det et overgrep.