Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her. Liker alt foreløpig (bortsett fra eple. Prøvde bittelitt forrige dagen), men alt smaker best med søtpotet.Søtpotet var veldig poppis her
Tydelig at jeg har ei matglad frøken. Det meste slukes med glede og iver. Og hun stirrer oss i senk når vi spiser. Veeeeldig interessert.
Sønnen min er også et skikkelig matvrak. Får sviskemos eller rotmos (et par skjeer) til lunsj, og en fruktbit i feederen sin når det passer ila. dagen. Koser seg skikkelig med maten, og magen er helt vanvittig mye bedre etter at vi begynte så smått med fast føde.
Lurer jeg også på... har en sånn selv, men ikke brukt enda. (Står vel seks mnd på alle mat-ting til babyer. Har ikke noe å si.)Med feeder mener dere sånn 'smokk' med hull i? Legger dere biter i eller moser først? Kjøpt en, men står for 6mnd +, men det er kanskje ikke så nøye?
Jeg har begynt med rene smaker. For hvis hun ikke liker noe, så vet jeg hva det er.Jeg tenkte å begynne nå snart. Har gitt sviskemos, men blandet det i grøten da hun ikke liker det så veldig!
Begynner dere men rene smaker om gangen ? Jeg tenkte søtpotet og gulrøtter ? Hun er enda litt treig og hard i magen (har alltid vært det), så redd for å gi hun noe som er hardt fornøyelig ( venter med avokado og banan feks).
Med feeder mener dere sånn 'smokk' med hull i? Legger dere biter i eller moser først? Kjøpt en, men står for 6mnd +, men det er kanskje ikke så nøye?
Vi bruker den feedern. Et lite nett som man putter mat oppi spm hun kan holde selv. Hun elsker den. Elsker å få kald mango, godt for gommene of elsker smakenLurer jeg også på... har en sånn selv, men ikke brukt enda. (Står vel seks mnd på alle mat-ting til babyer. Har ikke noe å si.)