Til dere med barn fra før

Uke 11 denne gang, sist kom den ikke skikkelig før etter 20-22 uker.

Jeg kan ikke huske når den kom med nr 1 og 2, men med nr 3 var det ca i uke 17.
Nå med nr 4 er jeg veldig oppblåst og ser litt bollete ut allerede, er 7 uker nå ;)

Har en del høgare startvekt enn 1. svangerskap og er for tida oppblåst som ein ballong. Eg ser meir gravid ut no enn i uke 32 med førstemann. Då hadde eg lite sf mål og måtte på ein del ekstra kontroller - men gjennomsnittlig str. på baby ved fødsel. Folk blei overraska og måtte sjå to ganger på meg når eg sa det var 2mnd til termin... Men litt mage var det nok å sjå i uke 16ich. Med nr.2 kom magen tidlegare, og eg hugsar eg røpte nyheten på jobb rundt uke 17-18. No er eg altså trillende rund i uke 8 og laus genser fremhever jo bare utstikkeren på midten... :shifty::wtf: Men det kan nok gå tilbake litt! (Krysser fingrene..)

Nå er d slager tapt. 9+0 i dag. Nå begynner magen å vise gjennom vide gensre. Så blir nok ikke hemmelig mye lenger.
Nei, er nok ikke mange dagene til jeg forteller noe til de på jobben jeg heller. Nå begynner det snart med ferietid også, så tenker det kan være greit å si noe før det:)

Dette er min nr 3. Med første fikk eg ikke mage før jeg var 5 mnd på vei. Ca 3-4 med nr 2 og nå 5 uker med nr 3. Jeg er 70 kg da og 171 høg. Så har litt mer enn deg, men magen pleier ikke være sånn som no. :)
Samme her! Jeg er 9 uker på vei og har slitt veldig med å holde inne magen på jobb de siste to-tre ukene. Men livmoren ligger nede i bekkenet, så er foreløpig bare tarmer :p Tipper babymagen popper ut om en uke eller to. :)

Samme her! Jeg er 9 uker på vei og har slitt veldig med å holde inne magen på jobb de siste to-tre ukene. Men livmoren ligger nede i bekkenet, så er foreløpig bare tarmer :p Tipper babymagen popper ut om en uke eller to. :)

Ja, da e jo berre luft og sånn. Men folk må enten tenka at eg har lagt veldig på meg rundt magen eller at eg faktisk e gravid :hilarious:

Jeg kjenner livmor ca 5 cm over bekken. Så ting blir presset oppover.

Back
Topp