Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Akkurat sånn er det hos meg ogsåDe første ukene var d kun om kvelden. Nå er jeg oppblåst fra morgen ril kveld. Må gå aktivt inn for å aktivere magemusklene for at det ikke skal vises på jobb.
Nå er d slager tapt. 9+0 i dag. Nå begynner magen å vise gjennom vide gensre. Så blir nok ikke hemmelig mye lenger.Akkurat sånn er det hos meg også
Nei, er nok ikke mange dagene til jeg forteller noe til de på jobben jeg heller. Nå begynner det snart med ferietid også, så tenker det kan være greit å si noe før detNå er d slager tapt. 9+0 i dag. Nå begynner magen å vise gjennom vide gensre. Så blir nok ikke hemmelig mye lenger.
Samme her! Jeg er 9 uker på vei og har slitt veldig med å holde inne magen på jobb de siste to-tre ukene. Men livmoren ligger nede i bekkenet, så er foreløpig bare tarmer Tipper babymagen popper ut om en uke eller to.Dette er min nr 3. Med første fikk eg ikke mage før jeg var 5 mnd på vei. Ca 3-4 med nr 2 og nå 5 uker med nr 3. Jeg er 70 kg da og 171 høg. Så har litt mer enn deg, men magen pleier ikke være sånn som no.
Samme her! Jeg er 9 uker på vei og har slitt veldig med å holde inne magen på jobb de siste to-tre ukene. Men livmoren ligger nede i bekkenet, så er foreløpig bare tarmer Tipper babymagen popper ut om en uke eller to.
Jeg kjenner livmor ca 5 cm over bekken. Så ting blir presset oppover.Samme her! Jeg er 9 uker på vei og har slitt veldig med å holde inne magen på jobb de siste to-tre ukene. Men livmoren ligger nede i bekkenet, så er foreløpig bare tarmer Tipper babymagen popper ut om en uke eller to.