Til dere flergangsfødende

LilleSpiren2018

Elsker forumet
Novemberlykke 2018
Januarlykke 2020
Lekker dere råmelk?
Har dere endret livmorhals?

Jeg synes det er rart å bruke ammeinnlegg nå, 5+1. Roer dette seg videre ut i graviditeten?

Livmorhalsen; tappen liksom, ligger plutselig høyere enn tidligere. Normalt?
 
Lekker dere råmelk?
Har dere endret livmorhals?

Jeg synes det er rart å bruke ammeinnlegg nå, 5+1. Roer dette seg videre ut i graviditeten?

Livmorhalsen; tappen liksom, ligger plutselig høyere enn tidligere. Normalt?

Lekker ikke råmelk (ennå) er 6+1 i dag. Første gang lakk jeg råmelk fra rundt uke 20 og hadde masse melk ved fødsel.

Aner ikke hvordan livmorhalsen er, ser ikke noe poeng i å pelle på den nå :p Så vet ikke om den er legger opp eller ned enn tidligere.
 
Ammer vesla på 1 år fortsatt så har ikke peiling om jeg leker råmelk :hilarious: i såfall har hun bare godt av det.

Sjekker ikke livmorhalsen selv ;)
 
Ammer lille på 11 mnd litt enda, merker ikke til noe lekking. Har ikke sjekka livmortappen, den skjønner jeg meg ikke på uansett. :hilarious:
 
Er ikke sånn at jeg sjekker tappen hver dag altså:hilarious: merket det ved samleie, og da måtte det jo undersøkes :hilarious::hilarious:

Sluttet å amme for ca 5 mnd siden. Har ikke hatt noe melk/lekkasje eller noe før nå:dead:
 
Jeg lekker ikke melk, men om jeg trykker/presser så kommer det en liten dråpe.

Tappen har jeg lite kontroll på desverre.
 
Lakk melk i de fem mnd fra jeg sluttet å amme til jeg fødte nr 2.
Trodde livmorhalsen beveget seg litt ettersom hvor i syklus graviditet vi var?
Fikk hvertfall ikke kommentarer ved sjekk med nr 2. Fikk forkortet livmorhals i uke 34+ noe i første svangerskap.
Men legen som sjekket med da trodde jeg hadde operert livmorhalsen. Pga mye rie aktivitet så hadde jeg blitt sjekket noen dager før og var helt fin.
 
Lakk melk i de fem mnd fra jeg sluttet å amme til jeg fødte nr 2.
Trodde livmorhalsen beveget seg litt ettersom hvor i syklus graviditet vi var?
Fikk hvertfall ikke kommentarer ved sjekk med nr 2. Fikk forkortet livmorhals i uke 34+ noe i første svangerskap.
Men legen som sjekket med da trodde jeg hadde operert livmorhalsen. Pga mye rie aktivitet så hadde jeg blitt sjekket noen dager før og var helt fin.

Så godt å høre at alt er innenfor "normalen"!:hilarious:
 
Lekker ikke nei, men det er 2,5 år ca siden vi slutta ammingen.
Tappen har jeg ikke rørt denne gangen, annet enn den forbaska lutinusen som skal oppi der 3 ganger for dag :rolleyes: Men det anbefales ikke å «rote» oppi der nå som man er gravid :)
 
Lekker ikke nei, men det er 2,5 år ca siden vi slutta ammingen.
Tappen har jeg ikke rørt denne gangen, annet enn den forbaska lutinusen som skal oppi der 3 ganger for dag :rolleyes: Men det anbefales ikke å «rote» oppi der nå som man er gravid :)
Ble som sagt oppdaget under samleie, pleier ikke å plukke på den i tide og utide:hilarious::hilarious:
 
Back
Topp