Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fy flate, det er noe av det værste jeg har vært med på !!! De dyttet lange rør neddi nesa på han, han skulle egentlig i narkose men hun bare "han er så liten av han glemmer det" .... Og han hylte og hylte så hun måtte gjøre det hele 4 GANGER, og likevel klarte hun ikke se med kamera fordi han hylte sånn ... ALDRI sett han så redd og rød i ansiktet før og det var jo helt bortkasta fordi hun ikke så noe!!!! Skal tilbake om 2 mnd og prøve igjen
Altså jeg blir så sint!!! Hvorfor kunne hun ikke gjøre som avtalt og ta narkose? Spiller vel ingen rolle om han ikke husker det, som å si at "jaja vi skal bare skjære litt i ham, men trenger ikke narkose for han er så liten at han uansett ikke husker noe fra denne tiden!" Idioti, spesielt da hun ikke fikk gjort det hun skulle og dere ikke får komme tilbake før om 2 måneder! Nei, helse-Norge på sitt værste... Føler virkelig med mammahjertet ditt, jeg hadde dødd!Fy flate, det er noe av det værste jeg har vært med på !!! De dyttet lange rør neddi nesa på han, han skulle egentlig i narkose men hun bare "han er så liten av han glemmer det" .... Og han hylte og hylte så hun måtte gjøre det hele 4 GANGER, og likevel klarte hun ikke se med kamera fordi han hylte sånn ... ALDRI sett han så redd og rød i ansiktet før og det var jo helt bortkasta fordi hun ikke så noe!!!! Skal tilbake om 2 mnd og prøve igjen
Altså jeg blir så sint!!! Hvorfor kunne hun ikke gjøre som avtalt og ta narkose? Spiller vel ingen rolle om han ikke husker det, som å si at "jaja vi skal bare skjære litt i ham, men trenger ikke narkose for han er så liten at han uansett ikke husker noe fra denne tiden!" Idioti, spesielt da hun ikke fikk gjort det hun skulle og dere ikke får komme tilbake før om 2 måneder! Nei, helse-Norge på sitt værste... Føler virkelig med mammahjertet ditt, jeg hadde dødd!
Fy flate, det er noe av det værste jeg har vært med på !!! De dyttet lange rør neddi nesa på han, han skulle egentlig i narkose men hun bare "han er så liten av han glemmer det" .... Og han hylte og hylte så hun måtte gjøre det hele 4 GANGER, og likevel klarte hun ikke se med kamera fordi han hylte sånn ... ALDRI sett han så redd og rød i ansiktet før og det var jo helt bortkasta fordi hun ikke så noe!!!! Skal tilbake om 2 mnd og prøve igjen