Til barneavdelinga på sykehuset i morgen

Fy flate, det er noe av det værste jeg har vært med på !!! De dyttet lange rør neddi nesa på han, han skulle egentlig i narkose men hun bare "han er så liten av han glemmer det" .... Og han hylte og hylte så hun måtte gjøre det hele 4 GANGER, og likevel klarte hun ikke se med kamera fordi han hylte sånn ... ALDRI sett han så redd og rød i ansiktet før og det var jo helt bortkasta fordi hun ikke så noe!!!! Skal tilbake om 2 mnd og prøve igjen

Fy flate, det er noe av det værste jeg har vært med på !!! De dyttet lange rør neddi nesa på han, han skulle egentlig i narkose men hun bare "han er så liten av han glemmer det" .... Og han hylte og hylte så hun måtte gjøre det hele 4 GANGER, og likevel klarte hun ikke se med kamera fordi han hylte sånn ... ALDRI sett han så redd og rød i ansiktet før og det var jo helt bortkasta fordi hun ikke så noe!!!! Skal tilbake om 2 mnd og prøve igjen

Det gjorde veldig vondt i mammahjertet :(

Altså jeg blir så sint!!! Hvorfor kunne hun ikke gjøre som avtalt og ta narkose? Spiller vel ingen rolle om han ikke husker det, som å si at "jaja vi skal bare skjære litt i ham, men trenger ikke narkose for han er så liten at han uansett ikke husker noe fra denne tiden!" Idioti, spesielt da hun ikke fikk gjort det hun skulle og dere ikke får komme tilbake før om 2 måneder! Nei, helse-Norge på sitt værste... Føler virkelig med mammahjertet ditt, jeg hadde dødd!

Altså jeg blir så sint!!! Hvorfor kunne hun ikke gjøre som avtalt og ta narkose? Spiller vel ingen rolle om han ikke husker det, som å si at "jaja vi skal bare skjære litt i ham, men trenger ikke narkose for han er så liten at han uansett ikke husker noe fra denne tiden!" Idioti, spesielt da hun ikke fikk gjort det hun skulle og dere ikke får komme tilbake før om 2 måneder! Nei, helse-Norge på sitt værste... Føler virkelig med mammahjertet ditt, jeg hadde dødd!

Det var veldig lite hyggelig. Så tydelig at damen ikke har barn selv. Assistenten derimot hadde nok barn og oppførte seg helt annerledes ...
Når jeg måtte gå 40 minutter med han ute i gangene der etterpå mens han hylte for full hals, aldri sett så mye tårer fra han før kom hun bort og beklagde faktisk ....... Føler jeg bare har stirret i veggen siden vi kom hjem, det var skikkelig fælt !!! :( stakkar lille... Heldigvis er isåfall han fornøyd igjen, hjalp få noen smil fra han ista... Veldig trøtt og sovet mye idag men ikke så rart etter sånt sjokk :(

At det går an:o nå fikk jeg skikkelig vondt i hjertet mitt:(
Ville krevd narkose neste gang ihvertfall.

Nei fy f...stakkar:( nå har dere søren meg vært gjennom nok dårlige opplevelser! Også må dere vente to måneder? Det er jo vanvittig lenge til :o
Uff, det var ikke noe hyggelig :( sender deg en god klem ❤️

Frå ei mamma til ei anna. Det skjærer i mammahjerta! Sender ein klem!!

Kjenner jeg blir sint på dine vegne.
Hun kunne vel bare gitt narkose? Jeg mener hvis hun ikke fikk det til første gangen hvorfor prøve 4 ganger til da? Nei makan altså :(
Sender en klem til dere begge to :D

:O :O :O kjenner jeg blir sjokkert og sint! Han skulle absolutt fått narkose. Fytti, det skjærer i mammahjertet nå :( Håper han har det bedre nå da!

Huff...nå reiste hårene seg på kroppen og jeg fikk gåsehud.. Noe så forferdelig!! Måtte være like traumatisk både for deg og lille... Er ikke noen unnskyldning at han er liten og ikke husker noe! Dette bør du ta opp så det ikke skjer med andre...og håper virkelig dere får en god opplevelse ved neste forsøk! :) ikke rart han har vært sliten idag..og du også...

Stakkars liten! Synes faktisk du skal klage på denne hendelsen. Og det er faktisk uhørt at du må vente i 2 mnd. til! Høres jo ut som et avvik. Sender deg en klem :)

Back
Topp