Til alle sammen :)

maggie91

Elsker forumet
Junibarna 2015
Gratulerer så mye til alle som har fått babyene sine :) og vil ønske masse lykke til til alle som er igjen :)

Hvordan er formen deres nå om dagen? Både til gravide og mammaer? :)

Ble mamma for 10 dager siden og formen har vel egentlig vært upåklagelig. Han noen sting etter klipp som fortsatt gjør vondt/presser veldig, men ellers ok. Amming var på plass på dag 1, Ida er stort sett en veldig snill baby og bare skjønn <3

Jeg syns veldig synd på meg selv :( Tiden går så seint. Er bare 3 dager over, men er nå sikker på at baby aldri kommer ut av seg selv. Dermed blir det sikkert Juli på meg. Bare tanken gjør meg helt oppgitt. Nå vil jeg bli ferdig! :( Er så misunnelig på dere som er på den "andre siden"! Beklager syte-innlegg.

Går fint med meg, men er super lei av å gå gravid nå... Var på overtidskontroll i dag (41+4) og håpte hun skulle sjekke om jeg var moden og evt. Strippe meg. Men var bare ultralyd og bestilling av time til igangsetting på mandag :/ heldigvis er det uansett ikke lenge igjen før vi får se vår stae jente som koser seg alt for mye i magen.. :) <3

Slenger meg på og gratulerer til alle!:-) og lykke til dere som ikke har fått enda ,plutselig skjer det !:-) her er det 4 uker siden fødsel i morgen . Formen er helt på topp igjen ,det var den vel i grunn etter to uker . Amminga går fint , han er kanskje litt i overkant glad i puppen så enkelte dager får jeg omtrent ikke gjort annet :-P han sover stortsett fra midnatt til halv 5 hver morgen ,så sovner han igjen når han får mat . Har vært ganske bortskjemt da ,hatt far hjemme siden fødselen ,han begynte akkurat på friperioden sin da. Men onsdag begynner han å jobbe igjen og blir i verste fall borte i 4 uker ! (Reisejobb..) gruer meg litt til det ...

Blitt strippet, fått masse akupunktur, slimproppen har gått,utslettet livmorhals, 2 cm åpning... Men rier... Nei da... Du kan bare komme nå lille venn :0) #littutålmodignå

Termin i dag, ingen baby, men fin form. Ikke er jeg utålmodig heller, plutselig er hun her uansett, så da er det bare å nyte den siste tiden alene :) Jeg har ingen gravidplager da, det skal sies. Slimproppen gikk på søndag, og er litt blogdslim nå og da, er det et tegn på at ting skjer? Noen som vet?

Termin på søndag, er sprek og fin form, men litt utålmodig nå. Vært på kontroll i dag, ctg og UL så fint ut, estimert til 3460g i dag. 2 cm åpning og ble strippet, så håper på fødsel i helga :D

Tusen takk! Og sender lykke til til alle som enda venter på sine søte små:-) Formen er på topp:-) har hatt noen dager med mye skriking, men det har gått over:-) Så nå er alt bare supert:-)

Lille er på sin 8 dag nå og endelig virker det som formen er stigende. Var til og med å henta i barnehagen i dag. Og må en tur i butikken etterpå.. Kjøpe meg noe godis :) startet med smokk for å hjelpe puppene mine litt.. Det gjør ikke noe hun spiser sjeldnere.. Hadde en vektoppgang på 300 gram siden søndag!

Sender en stor lykke til til alle som venter og håper det blir snart :)

Jeg hiver meg på og ønsker riktig lykke til til de som fremdeles venter på fødsel, og gratulerer så mye til alle som har født!

Min lille Jenny er 17 dager i dag, og vi bare koser oss og nyter dagene :-) Hun stort sett sover og spiser, men våkenperiodene har blitt lenger enn i starten.

Formen min er god, revnet noe og ble sydd, men det plager meg ikke lenger. Tror jeg hadde god nytte av å skylle med grønnsåpevann.

Lykke til resten av dere☺jeg gikk plutselig fra juli til juni så fornøyd med det☺fødte på mandag kveld klokken halv ti. Riene startet 04.50 på natta. Var en lang fødsel..alt i alt så går det i grunn veldig bra☺litt smerter i ks såret og masse etterrier,men ellers ok..

Mini er 16 dager og vi er i storform begge to. Bare nyter <3 ( Sett bort fra gule staffelykokker i brystene som gjør syyykt vondt! Sender "fødestøv" til de dom måtte trenge det!

Heier på alle dere som er igjen!!!! Fødestøv sendes herved!!!! Gratulerer til alle junimammaer med overstått :D Emmeli har blitt 7 dager i dag. Formen er mye bedre denne gangen enn etter ks for 8 år siden. Har vært ute å gått tur 2 ganger allerede. Litt smerter og kløe der stingene er, men det er bare bagateller.

Her går alt strålende, formen er upåklagelig! Filip er tre uker til mandag.

Alt er bare velstand her. Hun er 23 dager, og begynner å bli litt mer "menneske" nå, med lengre våkeperioder, mer blikkontakt og litt mer lyder :) Formen min er også veldig bra, hadde problemer med at klippen revnet og ga mye smerter og ubehag de første par ukene, men nå er det grodd og jeg kan både sitte og gå som normalt igjen :p

Lykke til alle som fortsatt venter på gullene sine!

Her overrasket knøttet oss med å komme to uker før termin (jeg hadde ventet å gå over). Formen er virkelig upåklagelig, det eneste tegnet på at jeg har født for ikke lenge siden, er noen sydde rifter, som aldri har gjort vondt. Ellers har jeg ikke merket noen som helst endring i formen siden før fødselen.

Lykke til alle som fortsatt venter, og gratulerer til alle som har fått :)

Godt jobba alle sammen! Både de som er ferdig med fødselen og de som fortsatt venter ;)

Back
Topp