til alle gamle brukere her=)

louis22

Elsker forumet
det har vært spørsmål om hvorvidt nye medlemmer føler seg velkommen her eller ikke eller om vi gammle medlemmer er imøtekommende osv..
men nå spør jeg dere syns dere gamle brukere at alle de nye medlemmene er hyggelige?? er de imøtekommende og koselige??

Det er veldig vanskelig å svare på for alle mennesker er så forskjellige.. Kan ikke dra alle under en kam vet du! [:)] Noen er koselige og noen er langt fra koselige, men det gjelder både nye og gamle..

Syntes det er mange raringer som kommer.. Noen presenterer seg med at de syntes dette er et dårlig forum til og med.. Pirker på ditt og datt.. Men det er klart at de fleste er hyggelige!

Stort sett er vel de fleste imøtekommende![;)]
Men er jo også noen som mer eller mindre er ute etter bråk- og da har hormonene her inne lett for å ta overstyring...[8|]

Stor variasjon både blandt gamle og nye medlemmer. De aller aller fleste opplever jeg som hyggelige. I den grad man kan bedømme slikt over nett.

[:)]Merker at man er mye mer skeptisk til de nye nå.....Har liksom ikke lyst til å skrive\svare før jeg har "sett ann" personen litt. Og ,jo merkerligere nick- jo mer reservert blir jeg...Trenger absolutt ikke å henge sammen da- merkelige nick og rare personer. Men det har vært mange korte stunt fra noen ,og de villeste historier.
Klart man blir skeptisk,men de fleste her inne er ok da!

ORIGINAL: toveli6

Jeg syns de fleste er kozlige, men syns det har vært noen 'raringer' her til tider.... Ikke like kozlig det nei[:o] Men i det store og hele syns nykommerne er helt okey[:D]

Er enig med toveli6 jeg!

Stort sett hyggelige folk som kommer, men man merker jo at noen som kommer bare vil ha litt moro med oss. Og det er absolutt ikke moro mener nå jeg. Synes vi er flinke til å ønske velkommen her inne jeg!

M

Kanskje det er vanskelig å finne nye nicks? Siden det har blitt så mange medlemmer etterhvert. At man må finne på mye rart...

jeg synes de fleste av de nye er kjempehyggelige jeg [:D],
men det finnes noen som bare er her inne for å lage mest mulig kvalm også tror jeg [:@][:@]

har ikke vært så mye her inne, til dels pga dårlig stemning. var en periode jeg fikk inntrykk av krangling i nesten hver eneste tråd. Har vært mer her i det siste, for nå ser det ut til å ha stabilisert seg. Eller så er det bare meg som er flinkere til å ignorere krangletrådene. Men jevnt over ser det da ut til å være hyggelige folk her.

Det er ikke lett å lage innlegg som ny, når nesten alle inlegg man leser er negative i en eller annen form. Sier ikke at alle innlegg er det, men nesten alle!

Kanskje folk bør tenke seg om litt her inne!??!??![:-]

Å kanskje de som er ny, ikke skal rippe opp i det hele tiden? Det er faktisk blitt mye bedre her nå, men om det skal tas opp igjen og igjen så blir det aaaldri ferdig.. Hev dere over det, vi ALLE her påvirker "forums-miljøet" [:D]

ORIGINAL: lindaen

Å kanskje de som er ny, ikke skal rippe opp i det hele tiden? Det er faktisk blitt mye bedre her nå, men om det skal tas opp igjen og igjen så blir det aaaldri ferdig.. Hev dere over det, vi ALLE her påvirker "forums-miljøet" [:D]

Denna signerer jeg![;)]
Er en del nye som har litt tendenser til å være såkalte "veslevoksne", kanksje noen "nye" gjengangere...[8|]

den dær signere jeg!!!!

ORIGINAL: Star83

Denna signerer jeg![;)]
Er en del nye som har litt tendenser til å være såkalte "veslevoksne", kanksje noen "nye" gjengangere...[8|]

Signerer dette!

Ja de fleste nye er hyggelige, men jeg synes faktisk at noen kommer bare for å irritere, kan igjen vise til hun her om dagen som bare kom for å være kvalm[:@]
Det er irriterende, for nå synes jeg det har tatt seg veldig opp igjen her, ikke så mye krangling nå...

Så jeg synes det er feil å si av en som har vært her i en dag og skrevet kunnoen få inlegg å si at nesten alle inlegg er negative på en eller annen måte, da får han heller lese på nytt!!

ORIGINAL: monicabebe

Stort sett hyggelige folk som kommer, men man merker jo at noen som kommer bare vil ha litt moro med oss. Og det er absolutt ikke moro mener nå jeg. Synes vi er flinke til å ønske velkommen her inne jeg!

M

jepp,helt enig.

Selv om jeg ikke har vært innlogget her før, betyr ikke det at jeg ikke har lest innleggene på dette forumet... Det er ikke nødvendig med nick for å lese når du har en kone som er her inne omtrent hver kveld, og du sitter på en annen datamsakin ca 20 cm fra ho. Har lest ganske mange innlegg nemlig... Så helt ubegrunnet var nok ikke det jeg skrev. Her ble det spurt om en mening, og den ble gitt. Tok ikke lang tid før noen måtte begynne å diskutere eller kværrulere....

Ok, ja, man kan lese selv om man ikke har vært inne, men jeg synes bare så mange for tiden uttaler seg i slike ting og at det er bare krangling her inne , og da som helt nye medlemmer.
Jeg synes ikke det er så mye bråk her inne, noe har det vært ja, men det har ikke alltid vært slik og det har tatt seg opp igjen nå...

Back
Topp