til alle gamle brukere her=)

Jeg synes at noen her er veldig hyggelige, men når en har det vanskelig og forteller om noe som skjer... som er trist nok i seg selv, så kommer de med... MISSTENKSOMHETEN sin igjen. Det er utrivelig !

Misstenksomheten er en gammel bekjent, den er fin til å slå i hel uskyldige mennesker med.

Men,egentlig kan en ikke vente seg annet heller da...
Iallefall ikke fra oss gravide- er nok en gjenganger hos de fleste av oss det med mistenksomhet og hormoner i farta!
Og når en da leser noe provoserende,så er det provoserende for hormonene og det sier BANG...[8|]

Det er ikke meningen fra min side å skulle krangle, og da synes jeg det er fint å se at andre her inne også er fornyftige. Men noen her inne har tydelig vis dilla på dette med krangling og det å lage kvalme.

Synes egentlig det er litt morro å lese innleggene her, men det ser ut som om noen bare skal lage kvalme, og da er det ikke lett for nye å skulle si hva de mener. Enten de er menn eller kvinner...

Det er ikke alltid like lett når hormoner og følelser raser i kroppen. Kanskje ikke rart det blir kræsj noen ganger? Jeg mente ikke å tråkke noen på tærne med min tråd. Tenkte på det da jeg la meg i går, at usj det var nok dumt av meg å starte den tråden, men men...

Ønsker dere alle bare godt med prøving, svangerskap og alt annet!

Klem fra Bæibi!

ORIGINAL: louis2

det har vært spørsmål om hvorvidt nye medlemmer føler seg velkommen her eller ikke eller om vi gammle medlemmer er imøtekommende osv..
men nå spør jeg dere syns dere gamle brukere at alle de nye medlemmene er hyggelige?? er de imøtekommende og koselige??

De fleste er veldig hyggelige..
både gamle og nye medlemmer synes jeg.
Men forstår godt at ikke ALLE har følt seg velkommen her, og håper det kan bli en ordning med det ;)
Om ALLE både nye og gamle prøver å følge forumreglene så godt vi kan, viser nettvett og litt normal folkeskikk, så blir dette en hyggelig plass å være [:D] FOR ALLE [:D]

Helt enig, bruker vi normalt folkeskikk så kommer vi langt!!!!!

Eva

Back
Topp