Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er full størrelseOi, så spennende!Jeg synes også det er vanskelig å se streken på bildet, men det er defintivt et kornete bilde
Hva om du prøver å legge det inn med full størrelse?

Er bare kameraet som har slått seg vrangSå spennende, håper virkelig den sitter nå❤
I starten tok jeg bilde av testene i vinduskarmen på dagslys. Det var beste måten å få fram strekene når de er så svake i starten![]()
Signerer denneSå spennende, håper virkelig den sitter nå❤
I starten tok jeg bilde av testene i vinduskarmen på dagslys. Det var beste måten å få fram strekene når de er så svake i starten![]()
Var det jeg prøvde nåSå spennende, håper virkelig den sitter nå❤
Jepp, hcg er nok bare litt lavere i starten denne gangenOj, denne var jo mye sterkerehurra
![]()
Nå ser jeg streken skikkelig godtVis vedlegget 290311
Red:
Det er forresten babyverden sin egen nettside som komprimerer bildene mine og gjør dem kornete, for de ser ikke sånn ut på min tlf!
Vis vedlegget 290313

Gratulerer så myeVis vedlegget 290311
Red:
Det er forresten babyverden sin egen nettside som komprimerer bildene mine og gjør dem kornete, for de ser ikke sånn ut på min tlf!
Vis vedlegget 290313

Se nå jaVar det jeg prøvde nåetter å ha gnikket godt på kameralinsen!
Jepp, hcg er nok bare litt lavere i starten denne gangen