Tigers drøm om egne barn, drømmen om tigersøsken

Oi, så spennende! :D Jeg synes også det er vanskelig å se streken på bildet, men det er defintivt et kornete bilde :P Hva om du prøver å legge det inn med full størrelse?

Så spennende, håper virkelig den sitter nå❤
I starten tok jeg bilde av testene i vinduskarmen på dagslys. Det var beste måten å få fram strekene når de er så svake i starten :)

Oi, så spennende! :D Jeg synes også det er vanskelig å se streken på bildet, men det er defintivt et kornete bilde :p Hva om du prøver å legge det inn med full størrelse?
Det er full størrelse :hilarious:
I starten tok jeg bilde av testene i vinduskarmen på dagslys. Det var beste måten å få fram strekene når de er så svake i starten :)
Er bare kameraet som har slått seg vrang :p

så utrolig hyggelig lesing Tiger!!! gratulerer med positiv test! Hoppas lillefrö borrer sig godt in och blir med til termin nå!! det är sååå vel fortjent!

Snapchat-1518351602.jpg

Red:
Det er forresten babyverden sin egen nettside som komprimerer bildene mine og gjør dem kornete, for de ser ikke sånn ut på min tlf!
20190228_104931.jpg

Last edited:
Var det jeg prøvde nå :p etter å ha gnikket godt på kameralinsen!
Oj, denne var jo mye sterkere :happy: hurra :happy:
Jepp, hcg er nok bare litt lavere i starten denne gangen

Så fin strek, gratulerer!

Nydelig strek. :D

Nå kan jeg også se, dumme komprimering! :p Anbefaler deg å prøve gratistjenester som f.eks flickr. Da kan du direktelinke uten å være avhengig av forumet.

Blir så spennende å følge dere <3 Gjør min egen ventetid kortere på noe rart magisk vis :D

Back
Topp