Tidspunkt for dagsoving

Aprilbaby

Forelsket i forumet
Sommerfuglene 2017
Til dere som har aprilbabyer som sover én dupp på dagen? Når står de opp etter natten og når legger de seg til dupp?
 
Her er der egentlig 2 sovinger enda, men i barnehagen har han gjerne berre 1, men då er han ganske så skutt lenge før leggetid på kvelden. Han er stort sett våken kl 7 +- og duppen i barnehagen er i halv 12-12 tida...
 
Her varierer det litt. Noen dager blir hun veldig trøtt når kl er 9-10 og sover en dupp, da blir det gjerne til at hun sover en dupp til i 3-4 tiden.

Andre dager er hun våken til 11-12 og da blir det bare en lur, da sover hun gjerne litt lenger. Alt fra 2-3 timer.

Hun våkner gjerne mellom 6 og 7 om morningen.

Tror dette er en overgang til en dupp om dagen:)
 
Her våkner han kl 6, sover en dupp ca kl 11:30 til ca 14:00 og legger seg 18-18:30.
 
Her er vi på to dupper. Skjønner ikke helt hvordan vi skal få det ned til en siden hun blir så trøtt, men stresser ikke med det enda. Våkner i 6, tida. Så en dupp i 9 tida og en i halv 2 tida. Legger seg ca kl 19.
 
Wow! Sover han helt til 9-10? Luksus! ;)

Jepp. Men nå er det faren som får oppleve luksusen da jeg har begynnt å jobbe igjen. Men var for det meste rundt 9 når jeg og var hjemme på slutten. Dei dagene han våknet 8-halv 9 var jo tidlig :p hehe. Men merker at han begynner å bli vanskelig å legge om kveldene så han skulle nok vært oppe tidligere på morningene. Men 1 juni begynner han i barnehagen og da blir jo rutinene anderledes med en gang så tenker han og faren kan kose seg nå den siste mnd med avslappa liv. :)
 
Snuppa mi sliter litt med dagsoving for tiden. Sover bare en halvtime før hun spretter opp igjen. Også sover hun en halvtime igjen på ettermiddagen siden hun da er helt utslitt. Håper dette snur snart, for hun var veldig sovejente før!
 
Her står hun opp rundt 9 :) sover ca kl 14 og sover da alt fra 45 min til 2 timer
 
Her står vi opp i halv 8-i tiden. Også sover hun en dubb fra ca 12.30-13.30..
 
Her våknet det mellom 6 og 7, sovner da halv ti-ti og sover 2,5 timer. Legges mellom 18:30-19:00.
 
Vi står opp i 6-7 tiden, og så sovner han et sted mellom 9-11 tiden og sover alt fra 1 til 3 timer. Sovner for natta ca kl 19.00.
 
Back
Topp